Steenpuisten

G

Guest

Guest
Onder allebei mijn oksels ontwikkelt zich sinds een week een (steen)puist. Het is al behoorlijk pijnlijk. Heeft dit ook met ontgifting te maken en heeft iemand tips over hoe ik er vanaf kom?

 
Ja hoor, lekker ontgiften. Vroeger had iedereen steenpuisten en was dit de meest voorkomende reden om de dokter op te zoeken. Er is zelfs een soort wijs praatje dat zegt een steenpuist is een ziekte uitgespaard. Niet uitdrukken, warme (ui)kompressen, warme honingpleister en brandnetelthee om het bloed te reinigen. Als hij openbarst schoonmaken en eventueel afdekken.

 
Ik had vroeger ook regelmatig steenpuisten en mijn moeder gaf mij de aloude wijsheid door om dan karnemelk te drinken. De steenpuist verdween inderdaad door de karnemelk als sneeuw voor de zon!

Mike

 
Bedankt voor jullie tips, vind het zelf wel grappig dat ik er onder allebei mijn oksels eentje heb. Zo blijf ik in balans :)

Ik had zelf als oorzaak bedacht dat ik nu al een paar maanden geen deo meer gebruik maar een eigengemaakt prutje van kokosolie en dat nu de rotzooi van de het oude deodorantgebruik er uit gegooid wordt.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan