Heel slecht nieuws.
De afgelopen twee maanden, sinds mijn veroordeling voor haatzaaien, heb ik geprobeerd genoeg geld bij elkaar te krijgen om mijn openstaande gerechtskosten te betalen en een hoger beroep bij het Hooggerechtshof te starten. Helaas met beperkt succes.
Om het nog erger te maken, ontving ik dagen geleden een brief waarin stond dat ik opnieuw van mijn bankrekening werd gehaald. Dit maakt het hele crowdfundingproces nog moeilijker en legt alle terugkerende donaties die we de afgelopen jaren hebben verzameld volledig stil. Uit eerdere 'debankings' weten we dat het enorm veel werk kost om zelfs maar een deel van de terugkerende donateurs te overtuigen om over te stappen naar wéér een andere bankrekening – als we er tenminste in slagen om een nieuwe bankrekening te openen.
Eigenlijk wilde ik deze frustrerende taak in stilte uitvoeren, omdat ik niet wilde dat de publiciteit het nog moeilijker zou maken om een nieuwe bankrekening te openen. Maar een uur geleden kreeg ik nog meer slecht nieuws van een deurwaarder aan de deur.
De gerechtsdeurwaarder heeft een dagvaarding ingediend om in september voor de rechter te verschijnen in een nieuwe zaak van haatzaaien, waarin ik word beschuldigd van vrijwel dezelfde misdrijven waarvoor ik twee maanden geleden een voorwaardelijke gevangenisstraf kreeg. Gevaarlijk.
Ik heb altijd geweten dat het Brusselse regime niet zou stoppen na het ernstige onrecht dat ze me afgelopen juni hebben aangedaan, maar ik had niet verwacht dat het zo snel zou gebeuren. Momenteel is het zomerreces voor de magistratuur, dus het regime vindt het blijkbaar zo dringend om me voor de tweede keer te veroordelen, dat ze het tijdens het zomerreces zullen doen.
Ze dachten waarschijnlijk dat je je vijand nooit mag laten hergroeperen na een grote nederlaag.
Ik doe dit niet graag, maar tenzij er een wonder gebeurt, verliezen we onze positie in het hart van Europa en staan we voor zeer donkere tijden. Help ons terug te vechten. Link hieronder.