Spoed!

I-lady

Member
Vanmiddag kreeg ik na het eten van een vette avocado en 2 vette pannekoeken daarna last van diarree gepaard gaande met kramp rond m'n middenrif.Voelde me echt heel naar,het zweet brak me uit..en wat eruit kwam aan diarree was allemaal groen.Dit ging door totdat ik leeg was +- uur/anderhalf uur.Daarna pijnlijke,verkrampte benen,pijn tussen m'n schouderbladen en pijn rond het middenrif gebied op m'n rug.

Nu vraag ik mij af..was dit een galsteenaanval? en zoja kan ik daar nu nog wat aan doen wbt lever/gal reiniging? ik heb bitterzout in huis,grapefruits,eieren,en olijfolie.

Graag hoor ik jullie mening en ervaringen! {herkenbaar oid?}

 
Zeer herkenbaar! Dit is de gal die wakker wordt. Ik adviseer je om bitterzout te nemen, te beginnen met 1 eetlepel in een glas water. Mocht dit te weinig zijn, dan 2 eetlepels, evt. 3. De bedoeling is dat je naar de WC-pot gaat rennen, dan weet je zeker dat de sluizen open staan!

Mike

 
Sterkte! Nee, appelazijn hoeft niet. Richt je nu op de koliekaanval en open je galwegen. Lekker lozen in de wc-pot en ondertussen bedenken wanneer je de grote zuivering gaat doen :wink:

 
Dankje! die grote zuivering gaat heel snel plaats vinden! volgens mij weet ik eindelijk de oorzaak van jaren ellende..en als ik er vanaf kom door de reinigingen dan weet ik echt niet hoe ik jullie en Mike moet bedanken!

 
Nog even een vraagje hoor..is het goed om nu te vasten?

Heb inmiddels 2 glazen op met 2 eetlepels bitterzout..beetje misselijk na het drinken van het bitterzout maar verder gebeurd er nog weinig.Heb alleen een mega warm hoofd nu..

Maar ik had 2 verse haringkjes gescoord vanmiddag die vandaag op moeten..had ik dus gepland voor vanavond.

 
Er zijn in mijn ogen geen vaste regels, maar je moet luisteren naar je lichaam. NIet naar de koelkast/portomonee. En als het verse haringen zijn, waarom moeten ze dan vandaag op? Die snap ik niet helemaal...

Ik zou me richten op de koliek en lozen, persoonlijk heb ik dan geen behoefte aan voeding. Maar ik weet niet hoe het voor jou voelt. In mijn geval kwam het eten er dan weer net zo hard uit aan de bovenkant. Of stak ik gewoonweg mijn vinger in mijn keel, zodat ik net iets minder misselijk was daarna. Maar nogmaals, luister naar je lichaam.

Heb je nog pijn?

 
Onderdeel van de problematiek is 'ik MOET!', 'ik MOET!' Je moet helemaal niets, behalve genezen! Als je dit 2 harinkjes kost, dan is dat zo. Wil je nu helen of niet?

Mike

 
Jazeker wil ik helen! kan me niet schelen hoeveel me dat "kost"..ik heb nu geen pijn meer,lijf voelt heel warm en ik voel me rozig.Misselijkheid is ook weer weggetrokken en ik heb bijna altijd eetlust..eet nu dus maar ff wat en dan ga ik zo slapen en hoop ik morgenochtend het resultaat van de bitterzout te zien.

Bedankt!

 
Het resultaat van het bitterzout is dat het je galwegen open zet. Bijwerking is dat je aan de diaree gaat en je dus afval kan lozen. Grote kans dat je alsnog de avond op de wc doorbrengt ipv morgen pas "resultaat" te hebben.

Weltrusten!

 
Ja dat had ik ookal in mn achterhoofd..nouja dan maar m'n slaap pakken wanneer het kan he,ik laat het wel weten morgen.Welterusten!

 
Ik at ook eens een avocado en had gelijk last van diarree. Spoed is zelfde goed!

Hele heeft de tijd nodig, want men wordt ook niet in een dag ziek. Kijk gewoon wat je wel kunt eten, of waar je je het beste bij voelt en pas dat toe.

 
Dankje..ik at eerder ook advocado's en toen ging dat wel goed? mwah..denk dat het gewoon echt lever/galstenen zijn.

Nu hele nacht kunnen slapen en net wakker..wel hondsmoe maar nog steeds niet naar het toilet gehoeven.

 
4 eetlepels bitterzout naar binnen werken in een uur en niet leren vliegen omdat je anders de wc niet haalt? Ik denk dat je flink verstopt zit. Ik begrijp vanuit mezelf gezien echt niet hoe dat mogelijk is.

 
Nee ik ben niet verstopt..ik ben gister in 1.5 uur tijd 15 keer naar de wc geweest..net zolang tot ik helemaal leeg was..binnenste is nu ook behoorlijk beurs..maar dat kwam van de avocado en vette pannekoeken..dat ging dus gepaard met de kolieken en het naar zijn..nu ben ik vooral slap,beurs en heel moe..

 
Nou de bitterzout heeft gewerkt..vanmorgen een aantal keer weggeweest..en bij de eerste keer leek er een soort steen bij te zitten? iets donkergroen/zwarts ter grootte van een grote knikker.

Had gister ook steeds steken in m'n lever en alvleesklier? {middenrif gebied} en ook rugpijn weer daar.Nu is alle "pijn" weg maar voel me wel erg moe.

 
Oke dat ga ik doen..

Had net trouwens weer ff zo'n misselijkheid/warmte aanval..zou dat van de darmen komen? of is dat een te snelle ontgiftiging?

 
Gadverdamme voel me echt beroerd...misselijk..warmteaanvallen..trillerig..

Hier baal ik wel van..want dit soort "aanvallen" had ik een paar jaar geleden meerdere malen per week..

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.514
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan