spirulina en chlorella kopen

G

Guest

Guest
Weet iemand een adres waar je dus spirulina en chlorella kan kopen. maar dan NIET uit AZIE. Want dat vertrouw echt niet meer.

grt lola

 
Ron Fontine van Leefbewust.com heeft een geigerteller en laat z'n waar altijd goed testen, dat spul vertrouw ik dus wel. Waarom zou je het niet vertrouwen dan?

 
Klopt. In zogeheten fotobioreactoren. Toch is het goed dat Ron Fonteine zijn waar meet met een Geigerteller.

Mike

 
sorry maar ik vind het eng om algen uit azie te bestellen...ook al worden ze door gemeten.

dus om alle ellende te voorkomen wilde ik gewoon een alternatief dus wie o wie weet wat??

grt lola

 
Een tijd terug heb ik de spirulinapoeder van Jacob Hooy gekocht (in een potje), heeft iemand ervaring met de kwaliteit van dit product? Er zijn namelijk heel wat merken op de markt.

Overigens zie ik dat deze topic al een tijd geleden van start is gegaan, wellicht dat er nu meer mensen zijn die suggesties kunnen geven op het aanschaffen van spirulinapoeder.

Ik vraag me ook af of spirulina geschikt is voor kinderen ouder dan 3 jaar en zwangere vrouwen?

Vriendelijke groet,

Reiziger
 
Zwangere vrouwen en ontgiften is geen goede combinatie. Dus alleen als je het al nam voor de zwangerschap en in onderhoudsdosis.
Kleine kinderen altijd voorzichtig in kleine dosis, onder de 2 jaar wordt het niet aangeraden.
 
@ Tanja,

Bedankt voor je toevoeging.
(ik heb je trouwens een mail gestuurd, betreft kefirkorrels)
 
Ik koop mijn spirulina en clorella altijd bij Ron Fonteine,nu in tabletvorm omdat ik de poeders zo'n smeerboel vind ( als ik knoei) maar BETER is de poeder omdat in de tabletten toch weer stoffen als magnesium stearate zitten.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.741
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan