Spiritueel nihilisme

Het laatste. Trump heeft hun agenda met 4 jaar vertraagd en ze maken nu haast, de bedoeling was het een veel tragere uitrol zodat we niet door zouden hebben. Het is nu heel opzichtig, voor wie het wil zien uiteraard. De duisternis voedt het licht, dark to light.

Mike
 
Echt atheïsme is nihilisme.
Als je atheïst bent maar geen nihilist beweert te zijn, heb je ofwel je overtuigingen niet uitgedacht, ofwel volg je een religie die zich voordoet als een 'ideologie'.
In werkelijkheid kunnen godsdienst en ideologie heel synoniem zijn, bijvoorbeeld:
Als je communist bent, is je God “gelijkheid” en je profeet Karl Marx.
Natuurlijk zal men doen alsof ze niet religieus zijn, maar communisme is een religie op zich

 
Even wat anders, alhoewel niet spiriueel als je dit flikt 😢

#HERPEN #NISTELRODE #NOORD_BRABANT Ongeloof, boosheid en verdriet om wat er met Tycho gebeurt is 😢Hier hebben we gewoonweg geen woorden voor, het is zo hartverscheurend 💔 Een gewone wandeling van bazinnetje Henny met haar maatje Tycho eindigt in een nachtmerrie. Tycho wordt door 3 (in een vreemde taal sprekende) mannen bruut van haar weggenomen en de volgende dag wordt Tycho overleden teruggevonden 😢💔 Wat een wereld waarin we leven..." Tycho lief mannetje, je stond in de bloei van je leven. Je mocht amper 1 jaar worden😢 Dit had nooit mogen gebeuren! We hopen dan ook van harte dat degene die jou en je bazinnetje dit aangedaan hebben worden gevonden 🙏🏻 De politie doet onderzoek. We hopen dat ook social media en de media zijn kracht laat zien zodat deze 3 mannen er niet mee wegkomen! Er werd reeds al een oproep gedaan toen gezocht werd naar Tycho of iemand camerabeelden heeft van 11 augustus rondom de #Schaijkseweg 10 in #Herpen. We doen deze oproep nogmaals tevens of er mensen zijn die iets hebben gezien in #Herpen of #Nistelrode zodat de daders achterhaald kunnen worden🙏🏻 Rust zacht lieve Tycho 🦋⭐️ Wij wensen bazinnetje Henny en alle betrokkenen heel veel sterkte met dit grote verlies 💛 Dit vreselijk trieste gebeuren geeft aan dat je in deze tijd je hond niet zomaar los kunt laten lopen omdat er vreselijke mensen rondlopen 😡 Eerdere deling #ziekewereld
 
Even wat anders, alhoewel niet spiriueel als je dit flikt 😢

#HERPEN #NISTELRODE #NOORD_BRABANT Ongeloof, boosheid en verdriet om wat er met Tycho gebeurt is 😢Hier hebben we gewoonweg geen woorden voor, het is zo hartverscheurend 💔 Een gewone wandeling van bazinnetje Henny met haar maatje Tycho eindigt in een nachtmerrie. Tycho wordt door 3 (in een vreemde taal sprekende) mannen bruut van haar weggenomen en de volgende dag wordt Tycho overleden teruggevonden 😢💔 Wat een wereld waarin we leven..." Tycho lief mannetje, je stond in de bloei van je leven. Je mocht amper 1 jaar worden😢 Dit had nooit mogen gebeuren! We hopen dan ook van harte dat degene die jou en je bazinnetje dit aangedaan hebben worden gevonden 🙏🏻 De politie doet onderzoek. We hopen dat ook social media en de media zijn kracht laat zien zodat deze 3 mannen er niet mee wegkomen! Er werd reeds al een oproep gedaan toen gezocht werd naar Tycho of iemand camerabeelden heeft van 11 augustus rondom de #Schaijkseweg 10 in #Herpen. We doen deze oproep nogmaals tevens of er mensen zijn die iets hebben gezien in #Herpen of #Nistelrode zodat de daders achterhaald kunnen worden🙏🏻 Rust zacht lieve Tycho 🦋⭐️ Wij wensen bazinnetje Henny en alle betrokkenen heel veel sterkte met dit grote verlies 💛 Dit vreselijk trieste gebeuren geeft aan dat je in deze tijd je hond niet zomaar los kunt laten lopen omdat er vreselijke mensen rondlopen 😡 Eerdere deling #ziekewereld

Verschrikkelijk. Ik durf er niet aan te denken wat ze met hem hebben gedaan. Om te huilen.

Dorothé
 
Ik had hem al ergens anders geplaatst maar eigenlijk hoort hij meer in dit topic thuis.
Op ± 40 minuten spreekt Pieter ook kort over kanker remmen met anti virale middelen.
Peter Borger is in Nederland ter gelegenheid van zijn boek 'Terug naar de oorsprong - Hoe de nieuwe biologie het tijdperk van Darwin beeindigt'. In deze eerste aflevering van deze week lanceren Tom en Henk-Jan samen met Peter het boek en vragen hem uit over de precieze rol van het DNA in deze tijd. Later in de week volgen er meer uitzendingen met Borger.
 
Spirituele bypassing distantieert ons niet alleen van onze pijn en moeilijke persoonlijke problemen, maar ook van onze eigen authentieke spiritualiteit, waardoor we in een conceptuele limbo terechtkomen, een zone van overdreven zachtaardigheid, aardigheid en oppervlakkigheid. Zijn vaak losgekoppelde aard houdt het op drift en klampt zich vast aan het gewicht van zijn zelf toegekende spirituele referenties. Als zodanig belet het ons om onze volledige menselijkheid te belichamen...




 
1652958258577.png

HALLO, IK BEN ULRICH LEONARD TÖLLE EN IK NOEM MEZELF ECKHART TOLLE.

MILJOENEN MENSEN OVER DE HELE WERELD ZIJN VOOR MIJ GEVALLEN EN DENKEN DAT WAT IK HEN VERTEL NUTTIG IS.

IK BEN EEN GOEROE, OPGEBOUWD EN BEROEMD GEMAAKT DOOR DE DEEPSTATE (DUISTERE MACHTEN). IK SCHRIJF BOEKEN EN VERTEL MENSEN OPPERVLAKKIGE DINGEN EN HOU ZE WAKKER MET MIJN GEBAZEL.

HOE DOE IK, ECKHART TOLLE, DAT? IK DOE PODCASTS MET DEEPSTATE FIGUUR EN MASSA-MOORDENAAR-OBAMA-VRIENDIN OPRAH WINFREY OVER HOE BETER TE VERDRAGEN LOCKDOWN EN GEDWONGEN VACCINATIE.

VERTEL IK MENSEN NIET TERUG TE VECHTEN TEGEN DE DUISTERE KRACHTEN. LEER IK DE MENSEN DE PERFIDE WEG VAN "LICHT EN LIEFDE" - ZODAT ZE ZICH NIET KUNNEN BEVRIJDEN EN BLIJVEN SLAPEN.

DIT ZIJN PRECIES DE TAKEN VAN EEN POORTWACHTER.

 
Io heb hem nooit verrtrouwd.

Mike
Ik ben een jaar of 10 terug wel in deze val gelopen en heb een jaar lang op een grote roze Tolle wolk geleefd...Toen gingen de oogjes (dankzij dit forum) open. Maar ik heb er toch wel iets goeds aan over gehouden. Na het lezen van zijn boeken ben ik namelijk nooit meer in de slachtofferrol vervallen en voor die tijd had ik die neiging soms wel.
 
Mag ik je een vraag stellen? Een vraag die juist NU belangrijk is? En mag ik je voorbeelden geven die jou kunnen helpen bij jouw antwoord op die vraag? Creëer je toekomst NU. Het kan, het mag en het is nog super leuk ook.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan