Spanje

Vandaag meegemaakt in Rincon de la Victoria, op de stranddijk, mijn vriendin wou naar het publiekelijk toilet, en er zat iemand, wij dachten voor eenbetaling of zo maar het was voor de opkuis (ok) en telkens iemand was geweetd te desinfecteren en er opte wijzen dat als je in het toilet ging je eenmondmasker moest dragen en dan ook nog eens de temeratuur wou nemen. 😂🤣. Wat een achterlijke hier. Hier loopt zeker 75% of meer gevaxxt rond (en volgens mij bijna 90%)
 
En de Dioxido de Azufre (SO2) komt aan op het vasteland.

La contaminación del aire por SO2 causa los siguientes efectos:
  • Dificultad para respirar.
  • Inflamación de las vías respiratorias.
  • Irritación ocular por formación de ácido sulfuroso sobre las mucosas húmedas.
  • Alteraciones psíquicas.
  • Edema pulmonar.
  • Paro cardíaco.
  • Colapso circulatorio.
  • Queratitis.
 
Ga mss wat ver maar, precies de symptomen van het ´virus´, en ev. enkele effecten van de vaxx.
 
En de Dioxido de Azufre (SO2) komt aan op het vasteland.

La contaminación del aire por SO2 causa los siguientes efectos:
  • Dificultad para respirar.
  • Inflamación de las vías respiratorias.
  • Irritación ocular por formación de ácido sulfuroso sobre las mucosas húmedas.
  • Alteraciones psíquicas.
  • Edema pulmonar.
  • Paro cardíaco.
  • Colapso circulatorio.
  • Queratitis.
Even door DeepL gegooid ;)
SO2-luchtverontreiniging veroorzaakt de volgende effecten:

Moeite met ademhalen.
Ontsteking van de luchtwegen.
Oogirritatie door de vorming van zwavelzuur op vochtige slijmvliezen.
Psychische veranderingen.
Pulmonary oedema.
Hartstilstand.
Circulatoire collaps.
Keratitis.
 

Vulkaanuitbarsting op La Palma verergert: luchthaven gesloten​

De luchthaven op het Canarische Eiland La Palma is gesloten vanwege de steeds heftiger wordende explosies en aswolken rond de vulkaan Cumbre Vieja.
 

Vulkaanuitbarsting op La Palma verergert: luchthaven gesloten​

De luchthaven op het Canarische Eiland La Palma is gesloten vanwege de steeds heftiger wordende explosies en aswolken rond de vulkaan Cumbre Vieja.
Ja ik vroeg me al af of ze dit zullen gaan gebruiken als klimaatlockdown? Want gevaarlijke gifwolk dus BLIJF BINNEN.
 
Even door DeepL gegooid ;)
SO2-luchtverontreiniging veroorzaakt de volgende effecten:

Moeite met ademhalen.
Ontsteking van de luchtwegen.
Oogirritatie door de vorming van zwavelzuur op vochtige slijmvliezen.
Psychische veranderingen.
Pulmonary oedema.
Hartstilstand.
Circulatoire collaps.
Keratitis.
Oei, vergeten te vertalen. (y)
 
Wel hier wordt nu al 1j 1/2 continu over covid op tv en nu plots, niks meer, maar 24/24 7/7 La Palma. Waarom ? Manipulatie ? Men wou 24/24 covid, angst ed, mss wil me nu 24/24h La Palma om die covid even uit beeld te houden, maar voor wat ? Afleiding.
 
Wel hier wordt nu al 1j 1/2 continu over covid op tv en nu plots, niks meer, maar 24/24 7/7 La Palma. Waarom ? Manipulatie ? Men wou 24/24 covid, angst ed, mss wil me nu 24/24h La Palma om die covid even uit beeld te houden, maar voor wat ? Afleiding.
Wat denk je van een nieuwe dreiging Poison gas iedereen met gasmaskers op blijven de angsthazen wel alert
 
En die mensen zijn nu ook hun stuk land kwijt want als er lava op ligt, mag er niet meer terug gebouwd worden.
 
En die mensen zijn nu ook hun stuk land kwijt want als er lava op ligt, mag er niet meer terug gebouwd worden.
Klopt dus komen er nog veel meer problemen dan alleen gas en evacuatie voor de bevolking
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan