Spanje

In de Spaanse nationale pers heeft het vaccin een gezicht gekregen in de vorm van een lief uitziend, aandoenlijk omaatje als "moeder van het vaccin", met een geschiedenis waar je wel sympathie voor moét hebben, opgegroeid onder primitieve omstandigheden als een niemendal, maar o zo intelligent, volhardend en verstandig, dat ze anno nu voor héééééééél de wereldbevolking het Covid vaccin heeft verzonnen dat ons allemaal gaat redden. Echt waar.

Einde sprookje.

https://elpais.com/ciencia/2020-12-26/la-madre-de-la-vacuna-contra-la-covid-en-verano-podremos-probablemente-volver-a-la-vida-normal.html?utm_source=Facebook&ssm=FB_CM&fbclid=IwAR0xeM679QGqByE4GrsQK2Y2e5zRsWU3Ll8k3G16PAi1IrrcUKTB556J_to#Echobox=1609057571
 
Tmlyglya0m4kneptiqy2nygqg3d99yc55.jpg


Mike
 
En Frankrijk maakt een lijst op met de gevaccineerden, maw idem, net zoals wss alle andere landen een lijst gaan hebben met mensen die gevaccineerd worden
 
Ja denk dat alle andere landen Spanje gaan volgen hoor betreft vaccinatielijsten. Alle neuzen dezelfde kant op toch.
 
Vaccinatielijsten

Zijn die nodig, nee hoor

Van iedereen is al jaren bekend of ze pro of anti vaccinatie zijn

Dat heb je via je surf gedrag al bekend gemaakt. FEILLOOS

Gedachten lezen is via de stassi 2.0 media zo simpel als 1-2-3

... en dat op alle fronten

Politiek, even een proef ballonnetje oplaten en wat woorden veranderen
... dat wordt het wel geslikt

Zeggen, we gaan lijsten aanleggen trekt mensen al over de streep om zich in te laten sluiten met gif
 
https://www.ninefornews.nl/spanje-houdt-register-bij-van-vaccinweigeraars-extreem-beangstigend-en-onacceptabel/
 
Er zou iets zijn met die Padre David Santos die daar omgekomen is. Heb nog niet echt iets gevonden.

 
David Santos was een kerkganger, 35 jaar oud, elektricien en vader van 4 kinderen (geen Padre in de zin van geestelijke dus). Hij was ingeroepen door om te kijken naar de verwarming die al enkele dagen niet naar behoren functioneerde. David Santos was aanvankelijk na de ontploffing vermist, maar is later dood gevonden.
 
Tyfjqejzhtdzweyjz6pbdgkn72shwerum.jpg


Een Spaans bedrijf heeft een briefje op de deur gehangen:

"BELANGRIJKE MEDEDELING

Strikt verboden toegang voor mensen die zijn ingeent tegen COVID 19"
 
Tussen 2004 en 2014. Ik ging de afgelopen jaren regelmatig een paar weken, maar nu met al die restricties al een jaar niet meer. Deze zomer wil ik hoe dan ook die kant op. Wellicht dat het tzt weer een enkele reis wordt. Waar woon jij?
 
Las net in het topic Nederlandse politiek over de domheid van NL, wel dat is er hier niet minder op hoor. Er is dus nu een nieuwe wet aangenomen, ongrondwwettelijk trouwens en bovendien door hiaten wordt ook de vorige wet niet opgeheven en andere zaken. Dit alles buiten beschouwing zegt die wet dus dat er nu steeds en overal een mondmasker gedragen moet worden mits je vrijgesteld bent (wat iedereen trouwens kan zijn als je die leest).

Maw zonnebaden op het stand met mondmasker ed en er zijn er genoeg die dat doen dus. Mijn vriendin heeft van de week nog iemand op strand gezien met mondmasker en met handschoentjes aan.

Nu zijn wij gisteren hier in het Nat. Natuurpark gaan wandelen, waar ik dus al 13j kom en zelfs af en toe wandelroutes heb begeleid, en ik heb daar in al die jaren nog nooit maar dan ook nog nooit een politie of iets dergelijk gezien. Af en toe een boswachter maar die ken ik. Dit park is zo enorm groot en afgesloten dat er dus ook geen voertuigen in kunnen op de wandelpaden dat je er dus ook zo goed als zeker geen politie gaat tegenkomen. En ik vermoed dat als je naar zo een afgelegen plaats gaat dat je dit ook doet om je vrij te voelen, wel van de wandelaars die we er zijn tegengekomen had 90% een mondmasker op, 90%.

Je moet echt wel imbeciel zijn.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan