Spanje

Bovenstaande is oud nieuws en is al van de baan door de Estado de alarma.

Bovendien heeft Ayuso (Madrid) later die dag/of de volgende dag een akkoord gesloten met de regering.
 
Deze video is van okt2019 maar wss zal nu wel hetzelfde gebeuren

Tuurlijk. Altijd extreem rechts! Nu in Oostenrijk ook. Over extreem (s)links hoor je nooit wat.
 
Hier in Andalucia een slokje erbij vanaf morgen :

Avondklok van 22h tot 7

Heel Andalucia in lockdown.

Alle gemeenten in lockdown, slechts met justificatie mag je buiten je gemeente

Alle niet essentiele zaken dicht om 18h

Universitair enkel online
 
Met een bevolking van 8.500.000 met ca 17.000 hospitaalbedden

laatste 7d : 18.882 positieven/935 opnames/43 op UCI/176 doden

Maw 0.22%/0.011%/0.0005%/0.002% op 8.500.000

of

0.22% positief op totaal waarvan vervolgens  4.95% wordt opgenomen, waarvan 4.60% op UCI

en 0.93% van positieven overlijdt

 
Het Spaanse Lampedusa, Tenerife



De vrouw zegt ook nog dat er diezelfde morgen nog 4 zijn toegekomen
 


GSM (of GSMs) betaald door Rode Kruis, met internet en alles

In luxehotels op Tenerife

Bier (moslims mogen bier drinken ?)

Vol pension armbandjes

Vlucht naar Malaga betaald

Kleding



 
Er is hier inderdad een beweging Policias por la libertad, die af en toe een manifestatie organiseert, waaraan uiteraard niet enkel politie deelneemt.

Voorlopig merk ik hier weinig van in Andalucia, alhoewel ik moet zeggen dat ik nog steds geen mondmasker heb en me ook niet aan de 1ste lockdown heb gehouden via allerlei truukjes en ook nu weer niet.

Ik heb vandaag eens een beetje naar Newsmax gekeken en de maatregelen in de democratische staten in US zijn identiek aan de rest, tot 6personen, 22h, ...

De meeste mensen zien echt niet langer dan hun neus lang is, of kijken zelfs niet verder dan in hun neus. Ik zie hier zelfs al individuen joggen met mondmasker, in de auto tot ca 20%

Gelukkig heb ik geen TV voorlopig en zie ik niet te veel van het nieuws.
 
Over betreffende betoging hierboven  tegen de verplichting van het mondmasker :

de politie heeft 90 collega politie agenten bekeurd (voorstel tot boete, want hier in Spanje kan de politie geen boetes uitschrijven) voor het niet dragen van een mondmasker.
 
Lange rij aan de Bank Santander in de Calle Larios Malaga :

?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1332354529392726019%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es2_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.eldiestro.es%2F2020%2F12%2Flas-excusas-que-pone-cruz-roja-a-los-bailecitos-de-canarias-y-a-los-cheques-nominativos-a-cobrar-en-el-santander-por-inmigrantes-indignan-aun-mas-a-todo-el-mundo-niuneuroacruzroja%2F

Illegalen die hun check gaan innen van het Rode Kruis, terwwijl er hier eigenbevolking sinds maart geen uitkering heeft door te druk etc



Oh ja, Rode Kruis, in Tenerife :



en

deze 2 al helemaal :

,





 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.157
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan