Soms vraag ik me af ..........

Dat weerwapens bestaan daar ben ik wel van overtuigd. In Thailand had je in 2011 ineens de grootste overstromingen sinds 50 jaar, die al snel fungeerden als ingang voor grote westerse bedrijven die hun hulp gingen aanbieden. Het dubieuze was de timing, een jaar na de ommekeer in de politiek, richting een zakenman die een verlengstuk is van westerse bankiers. Terwijl de Thaise koning ooit eigen ideeën had - juist om landbouwers niet afhankelijk te maken (wat nu wel gebeurt).

Ik geloof dat weerwapens bestaan en hier zijn gebruikt. Maar wapens waarmee de positie van aardas verandert dat geloof ik niet.

Bedankt Debsy, ik ken het niet - Benjamin Adamah, ik zal eens kijken. Het wereldbeeld van de gnosten is beschreven in de Nag Hammadi codici, een schat aan informatie van 2000 jaar terug (Egypte), veel overeenkomsten inderdaad met ideeën uit India.

Ik ga deze week het boek van Paul Levy halen 'wetiko'; over wat er precies mis is gegaan in onze psyche dat we het zover hebben kunnen laten komen met deze massa-psychose.

There is a contagious psychospiritual disease of the soul, a parasite of the mind, that is currently being acted out en masse on the world stage via a collective psychosis of titanic proportions. This mind-virus—which Native Americans have called "wetiko"—covertly operates through the unconscious blind spots in the human psyche

 
En dat is dus het werkelijke 'virus', een 'virus of the mind'. Mind control. Houd je geest en je bewustzijn vrij van manipulatie, vrijheid van bewustzijn is de enige echte vrijheid. Wie dit opgeeft, kiest ervoor zichzelf (onbewust) te laten kooien.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.482
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan