Dennis, ik kijk vooral naar wijsheid uit het verleden - want er zit een hoop wijsheid , ook over dit onderwerp, ook over parasieten van buitenaf die zich voeden met negatieve energie. Wijsheid van een paar duizend jaar oud, toen zulke dingen gewoon nog konden worden opgeschreven.
Daaruit komt naar voren dat de zon, de maan en de aarde organisch zijn. Dus: met elementaire dingen zoals de aardas, of met zonnevlammen kan niet worden geknoeid. De aarde blijft met ons doorgaan, vergeet ook niet dat zij organisch is, zij leeft.
Wij zijn energetisch verbonden met de aarde en de zon. Als de zon vlammen zou gaan werpen, dan nog blijft de aarde leefbaar. De zon is niet zomaar een grillige vuurbal in de lucht, we hebben er een speciale band mee, ook dat is wijsheid uit het verleden.
Archonten (zoals ik ze noem) bestaan zeker, maar komen daar niet bij. Wat er wel gebeurt is dat ze meesters zijn in het hoaxen. Imiteren, kopieren, misleiden, mensen bang maken, onderdanig maken. Ook het idee dat er met ons DNA geknoeid zou zijn past daarbij, dat kunnen archonten niet. Wij zijn organisch, zij niet, onze planeet is organisch. John Lash heeft er veel werk van gemaakt op metahistory.org. Ik vind hem overtuigend omdat hij zich helemaal toelegt op de traditie.