Soms vraag ik me af ..........

mijnlijf

New member
We zijn zo bezig met gezonde voeding ,maar we vergeten even op welke frequentie we leven .

Zonder de juiste frequentie blijven we ouwehoeren met onze gezondheid .

En dan bedoel ik natuurlijk de invloed van HAARP .

 
Volgens mij is Haarp een reactie van een overmoedig systeem op een veranderend magnetisch veld.

Vogels die uit de lucht vallen en walvissen die uit koers raken, dat heeft alles te maken met het magnetisch veld. En die is echt aan het veranderen en dat is voor de mens op zich niet negatief.

Het enige wat een controlesysteem dan kan doen is doen alsof zij daarachter zitten, maar dat is misleiding.

Ik denk nog steeds dat de aarde sinds enige tijd allerlei natuurlijke veranderingen ondergaat. Een eye-opener voor mij was de discussie rond Fukushima. Maart 2011 had een heel bijzondere maanstand, de maan stond uitzonderlijk dichtbij de aarde.

De andere kant was: er was inderdaad Haarp-activiteit gesignaleerd in die buurt op die dag, maar de Haarp-gegevens waren gewoon openbaar. Dan denk ik: Fuskushima was een natuurlijk fenomeen , hoort bij deze bijzondere tijd, maar via geraffineerde misleiding probeert men ons te doen geloven dat het controlesysteem machtiger is dan het in werkelijkheid is.

 
Je zegt : Volgens mij . Maar is dit ook zo ?

Waarom is de muziek aangepast naar 440 Hertz ipv de mooie natuurlijke 432 ?

 
Ik heb op mijn elektronische piano weleens de 440Hz op 432Hz gezet, maar dat klonk echt vals. Ik doe vast iets fout. Is er een manier om 440Hz-mp3'tjes te laten afspelen op 432Hz?

 
We kunnen doen wat we willen, of kapot maken wat we willen, uiteindelijk moeten we uitkomen bij het besef dat we weer een moeten zijn met het Al, en alleen van daar uit moeten we leven en scheppen.

De hoogste trilling is bij het Al. De liefde waaruit volgt de wijsheid.

Wat jezelf in je binnenste doet en denkt en wilt en ervaart is jouw gebied, daar is je vrijheid, daar is de deur waar je aan moet kloppen en er zal open gedaan worden, als je echt wilt en wenst.

Het kan een lange of korte leerschool zijn, maar uit eindelijk wordt men door schade en schande wijs. Dan heeft men duisternis en licht ervaren, en weet men waar de klepel hangt. Wat zonder zo'n weg niet in het besef zou zijn gekomen, zo sta je gegrond in je ervaringen.

Wat buiten onze invloed is als we nog niet een zijn met het Al, zijn de wetten van het Al op materieel en geestelijk gebied, wie zaait zal oogsten. De Aarde is geen dode materie, maar levende materie, ze zal terug haar harmonie zoeken, en dat betekent onverwachte en onvoorstelbare dingen voor ons.

En om groot te zijn en worden moet je eerst klein zijn en ervaren.

En rotte appels zullen er ook zijn, wordt geen meeloper maar zoek het in jezelf, red jezelf en er zullen er volgen. Jou trilling kan dan een gebied veranderen, zo moeten mensen geholpen worden, en niet zoals nu al die hulp organisaties doen.

 
De overgang van 432Hz naar 440Hz komt van dat controlesysteem. Daar twijfel ik niet over, het wil ons afleiden van de meer organische ervaring die we hier kunnen hebben. Met voeding speelt precies hetzelfde, ons afleiden van gezondheid.

De werkwijze is steeds hetzelfde: nooit komt men met iets nieuws, het is altijd maar afleiding, misleiding en imitatie.

De mens is van nature creatief, het systeem probeert dat te gebruiken ; kunstmatig creeren wat mensen gewoon van nature hebben.

Ze hebben hun langste tijd gehad. De aarde is een organisme, in contact met de zon; die verandert, en wij veranderen.

 
thijs,

HAARP is tot meer in staat dan jij denkt. Er is wel degelijk iets heel vreemds aan de hand met Fukishima. Een categorie-9 aardbeving moet normaal veel meer verwoesting teweegbrengen en allesbehalve selectief richting 6 kerncentrales. Dat er die dag een 'supermoon' was, was alleen maar handig want daarmee hebben ze de kracht van hun systeem gekoppeld aan de natuurlijke kracht van de maan, die toen extra groot was.

Judy Wood toont ook feilloos aan dat bij 9/11 een tot nog toe onbekende techniek is gebruikt, die nog het meest overeenkomt met microgolftechniek (Tesla-techniek). Tevens toont zij aan dat er die dag gebruik is gemaakt van een tornado die op de kust van Manhattan afraasde en die nauwelijks in de media werd vermeld. Vreemd toch, zouden de kustbewoners van Manhattan niet tijdig geevacueerd moeten zijn? De tornado stopte abrupt enkele kilometers voor de kust en nadat 9/11 plaatsvond draaide deze van de kust weg, terug de zee op. Tijdens tornado's vinden er sowieso vreemde natuurkrachten plaats, zoals anti-zwaartekracht en materialen die met elkaar moleculair fuseren, zoals bijv. hout en staal.

Mike

 
Die orkaan bij 9/11 is inderdaad het missende element, ik heb Judy Wood hoog zitten. Maar bij Fukushima gebeurde veel meer - de aarde kreeg een flinke tik : de rotatiesnelheid van de aarde veranderde, en de positie van de aardas. Dit was ook zo bij Boxing Day 2004 - en bij een 8.8 beving in Chili 2010.

Ik geloof niet dat een systeem - dat leeft op misleiding en imitatie - zoiets voor elkaar kan krijgen. Wellicht dat men het in het geval van Japan exact wist te voorspellen, en vervolgens te sturen?

 
De aardbevingen in Indonesie, Haiti en Fukushima zijn allemaal een handje geholpen, zo niet volledig kunstmatig in werking gezet. De orkaan Katrina in 2005 en naar alle waarschijnlijkheid de superorkaan die door Oklahoma heen raasde ook. Tesla wist natuurprincipes te doorgronden en men beschik nu over deze kennis, die vervolgens wordt gemilitariseerd en als wapen wordt ingezet. 9/11 was hier een voorbeeld van, dat in ieder geval grondig en wetenschappelijk is onderzocht door Judy Wood.

Mike

 
Ik denk ook dat grof natuurgeweld georkestreerd wordt, evenals zonnestormen. Sinds ik er een interessant boek over heb gelezen verdenk ik buitenaardse rassen...

 
ja en die buitenaardse rassen hebben een homo agenda en gebruiken kinderbloed om zich te voeden met energie :lol:

 
Nou Debsy, je grapt erover, maar het zou best eens kunnen dat wij steil achterover slaan van verbazing als we de waarheid zouden weten. Voor mij ligt alles open, hoe bizar het ook klinkt. Niets is wat het lijkt.

 
ik zag in een film over chemtrails dat het ook klimaatveranderingen teweeg kon brengen , en hongersnood en orkanen de geoengenering. vroeg me af of daar die orkanen in Amerika door ontstaan?

 
Nou Moondust, vergeet niet dat er veel feiten met fictie worden vermengd, bewust en onbewust. Ook de alternatieve media zit vol met desinfo. Maar goed dat houdt mensen natuurlijk lekker bezig . (Buiten zichzelf)

 
Dat zeg je heel treffend Debsy: "buiten zichzelf". Ik volg de alternatieve media al jaren en het heeft mij flink afgeleid zie ik nu als ik terugkijk. Ik volg ze nog steeds, al zij het veel minder dan vroeger, maar kijk nu met andere ogen. Ik word er niet meer door in verwarring gebracht.

 
Dennis, ik kijk vooral naar wijsheid uit het verleden - want er zit een hoop wijsheid , ook over dit onderwerp, ook over parasieten van buitenaf die zich voeden met negatieve energie. Wijsheid van een paar duizend jaar oud, toen zulke dingen gewoon nog konden worden opgeschreven.

Daaruit komt naar voren dat de zon, de maan en de aarde organisch zijn. Dus: met elementaire dingen zoals de aardas, of met zonnevlammen kan niet worden geknoeid. De aarde blijft met ons doorgaan, vergeet ook niet dat zij organisch is, zij leeft.

Wij zijn energetisch verbonden met de aarde en de zon. Als de zon vlammen zou gaan werpen, dan nog blijft de aarde leefbaar. De zon is niet zomaar een grillige vuurbal in de lucht, we hebben er een speciale band mee, ook dat is wijsheid uit het verleden.

Archonten (zoals ik ze noem) bestaan zeker, maar komen daar niet bij. Wat er wel gebeurt is dat ze meesters zijn in het hoaxen. Imiteren, kopieren, misleiden, mensen bang maken, onderdanig maken. Ook het idee dat er met ons DNA geknoeid zou zijn past daarbij, dat kunnen archonten niet. Wij zijn organisch, zij niet, onze planeet is organisch. John Lash heeft er veel werk van gemaakt op metahistory.org. Ik vind hem overtuigend omdat hij zich helemaal toelegt op de traditie.

 
Thijs, ken je het boek Vamachara? Daarin wordt ook beschreven wat jij uitlegt. Dat boek is dit jaar uitgekomen.

 
Over de hele wereld worden in recente jaren de meest vreemde weersverschijnselen waargenomen:

http://endoftheamericandream.com/archives/22-signs-that-global-weather-patterns-are-going-absolutely-crazy

Een natuurlijk verschijnsel of geo-engineering?

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.565
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan