Sociaal Krediet Systeem

Dag Nederland. Lang Leve China aan de Noordzee.
Gerda Hofste windt er geen doekjes om
 

Sportscholen willen geen QR-code voor toegang​

Sportscholen zien invoering van een QR-code voor toegang niet zitten. Dat laat brancheorganisatie NL Actief weten, in reactie op berichten waarin bronnen rond het Outbreak Management Team (OMT) zeggen dat overwogen wordt QR-codes op meer plekken in te voeren, waaronder mogelijk sportscholen. ,,Liever niet. Dat betekent dat de drempel om te sporten groter wordt", zegt NL Actief-directeur Patrick Rijnbeek.
 
Letterlijk ja, het lijkt wel dat hij met ieder media moment groeit ze voeren waarschijnlijk Mac aan hem vrachtwagens tegelijk, het zelfde zie bij trans timmerschrans
Tja je vraagt je af of die satanisten nu die Bruls niet gewoon express op ons afvuren met zijn extra bmi zodat we nog bozer worden dan we al waren en ons niet meer bezig houden met de boodschap, maar met de omvang van de boodschapper
 
Gaan ze niet doen. Zij hebben gekozen om zich met de duivel te verbinden en er is voor hen geen weg meer terug.

Mike
Tuurlijk er is geen weg meer terug: de vraag is alleen voor mij nog: hoeveel slachtoffers gaat dit proces nog vragen op weg naar de afgrond? Totalitaire systemen kennen vanaf een bepaald punt weinig compassie met critici als die eenmaal tot zondebok gemaakt zijn, wat nu lijkt te gebeuren met de groep ''ongevaccineerden''.
 
Zoveel slachtoffers als voor ons nodig is om wakker te worden. Er gebeurt niets wat wij niet toelaten.

Mike
 
Zoveel slachtoffers als voor ons nodig is om wakker te worden. Er gebeurt niets wat wij niet toelaten.

Mike
''Wij'', tja. ''We doen het samen''. Ik ben aan het proberen contact te maken (''rapport houden'' of zoiets) met de gehypnotiseerden bij mij op het werk. Ik hoorde Mattias Desmet net in een video zeggen: het is via het gesproken woord dat de gehypnotiseerden afgeleid worden. Dus via het woord krijgen we hen ook weer een beetje terug in de realiteit als we met hen blijven converseren en onze waarheid hardop blijven uitspreken. Pas vanaf dat we daarmee stoppen, kunnen totalitaire systemen tot monsters verworden. Vanaf dat ik huisarrest ga krijgen (lees: nadat de coronapas op het werk ook wordt ingevoerd), wordt het al stukken lastiger om te werken aan een ''wij'' met mijn collega's. Maar goed, dan ga ik weer verder via internet en met de mensen in mijn directe (woon-)omgeving.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan