Sociaal Krediet Systeem

Econoom Professor Richard Werner, voormalig WEF 'Global Leader for Tomorrow' en klokkenluider, legt uit hoe – volgens zijn bronnen – CBDC's uiteindelijk zullen worden bewaard op kleine microchips die onder de huid worden geïmplanteerd, en hoe het Universeel Basisinkomen zal worden gebruikt om mensen ertoe te verleiden dit te accepteren. grove inbreuk op hun vrijheid, privacy en lichamelijke autonomie.
 
Ik heb een brief van de netwerkbeheerder voor stroom en gas gehad. volgens hun is mijn energie meter kapot. Ze zeggen er achter te zijn gekomen. Mijn type meter niet meer goed werkt en aan vervanging toe is. Of ik voor 1 april een afspraak wil maken om deze ter vervangen. Hebben jullie nog tips hoe hier mee om te gaan?
 
Ik heb een brief van de netwerkbeheerder voor stroom en gas gehad. volgens hun is mijn energie meter kapot. Ze zeggen er achter te zijn gekomen. Mijn type meter niet meer goed werkt en aan vervanging toe is. Of ik voor 1 april een afspraak wil maken om deze ter vervangen. Hebben jullie nog tips hoe hier mee om te gaan?
Mag ik vragen: Heb je een ferrarismeter? das er een met een 'wieltje ' dat ronddraait.
Dan is dat je antwoord.
Die meter draait terug als je stroom levert en er dus niets te 'verdienen' valt.
Ik heb een digitale meter met vier telwerken waarvan er maar twee werken: terug levering en gebruik.
Die meter kunnen ze, helaas, ook aflezen op afstand.
Heb je een slimme meter, dan hadden ze de vraag nooit gesteld.

Voor zover ik weet ben je niet verplicht om te vervangen. Heb ik ook niet gedaan met mijn digi meter hoewel ze het toch graag willen. Iedereen moet aan de 'Slimme meter' ....!?
 
Ik heb een oude analoge meter met een wieltje. Ik heb geen zonnepanelen en de meter draait dus ook niet terug. Wat ik begrepen had, ben je niet verplicht de meter te vervangen zolang hij nog goed werkt, daarom hebben ze nu dus bedacht dat hij kapot is.
 
 
And so it begins ...Australia to implement a FULL-BLOWN government digital ID! Covid was a test.This will be the real show.Then everyone will have a social credit score and the country will turn into a live data farm.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.453
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan