Sociaal Krediet Systeem

Klopt de info dan aantoonbaar niet? Dat dit uit een Indiase krant komt betekent toch niet automatisch dat het feitelijk onjuist is?

Mike
 
Dat zeg ik ook niet, maar de inhoud is wel 1,5 jaar oud.
En uit china hoor ik hier niks over.
Geef mij maar de feitelijke info dat dit wel waar is.
Wat ik vreemd vind is dat een 1,5 jaar oud bericht uit een indiase krant weer nieuw leven wordt ingeblazen.
Dit zonder feitelijke onderbouwing hedendaags.
Geef mij maar een onderbouwing.
 
Nou kom je met argumenten, daar ging het om. Het is niet dar ik met je oneens ben, maar simpelweg beweren dar iets uit een Indiase krant komt is geen argument. Iets dergelijks deed je laatst ook al, je bent nogal van de oneliners zonder toelichting.

Mike
 
“Een CBDC kan overheidsinstanties en spelers uit de particuliere sector in staat stellen te programmeren, slimme contracten te creëren, om gerichte beleidsfuncties mogelijk te maken”, legde Li uit.
“Bijvoorbeeld uitkeringen, bijvoorbeeld consumptiebonnen, bijvoorbeeld voedselbonnen.”
“Door CBDC te programmeren, kan dat geld precies worden gericht voor welk soort mensen [CBDC] kunnen bezitten en voor welk soort gebruik dit geld kan worden benut, bijvoorbeeld voor voedsel.”
 
Marc van der Chijs https://en.wikipedia.org/wiki/Marc_van_der_Chijs (bitcoinminer en woonde lang in China, gaat nu dacht ik naar Dubai of Singapore: daar gaat het minen kennelijk allemaal heen) hoorde ik in een podcast zeggen dat echt niemand in China die nieuwe CBDC gebruikt (renminbi oid)
Renminbi is gewoon de Chinese valuta.... Yuan zijn de biljetten en munten
Renminbi vertaald is "geld van het volk"
En dat gebruiken ze zeker wel daar
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.684
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan