Sociaal Krediet Systeem

GNG !!!

Voedseletiketten die je CO2-voetafdruk aangeven: binnenkort realiteit​

Koppeling aan sociale-kredietscore


Dit is hoe het volgens sommige vooruitziende blikken uiteindelijk in zijn werking zal gaan:


De “duurzaamheidsbeoordeling” wordt gecombineerd tot een totaalscore.


Die score wordt de “prijs” die wordt afgetrokken van uw CO2-verbruiktegoeden (lees: een One World Currency).


Dit is ook gekoppeld aan je sociale-kredietscore.


Dit alles wordt beheerd via je digitale id.


Je wordt dus beperkt (in hoeveel je kunt eten, waar je naartoe kunt gaan en meer) door middel van je kredietscore, die ook zal worden beïnvloed door “slecht gedrag”, zoals kritiek op het systeem, waargenomen racisme, daten met de verkeerde persoon, het weigeren van een verplichte medische ingreep, enzovoort.
 
GNG !!!

Voedseletiketten die je CO2-voetafdruk aangeven: binnenkort realiteit​



Goed initiatief. Dat maakt het makkelijk om CO2-neutrale voeding te kopen.
 
Monitoren van mensen wordt overgoten met een sausje van weldoenerij ten bate van de gezondheid van mensen. Hoe mooi is het als je een hartaanval kunt voorkomen door een chip te implanteren die dit voorkomt. Klinkt mooi maar dit is het niet. Natuurlijk zijn surveillance camera’s goed als er criminelen mee worden opgespoord, maar er kleeft altijd een nadeel aan. Dit geldt voor Schiphol, snelweg, medicatie etc
 
Monitoren van mensen wordt overgoten met een sausje van weldoenerij ten bate van de gezondheid van mensen. Hoe mooi is het als je een hartaanval kunt voorkomen door een chip te implanteren die dit voorkomt. Klinkt mooi maar dit is het niet. Natuurlijk zijn surveillance camera’s goed als er criminelen mee worden opgespoord, maar er kleeft altijd een nadeel aan. Dit geldt voor Schiphol, snelweg, medicatie etc
Ben wel benieuwd naar de data hoeveel WERKELIJKE criminelen er met die surveillance methoden zijn opgespoord ten koste van onze privacy (en berecht, gezien het handelen van de "rechters"). De grootste criminelen lopen nog steeds vrij rond.
 

Boycotten is wat veel mensen denk ik al doen en hun rekeningen opzeggen. Daartoe mag ik niet oproepen... onderzoek en neem die beslissing zelf. Weinig keuze overigens ... maar Rabo, ING Bank en ABN-AMRo zijn de aanjagers van deze verneuk-je-klanten-WEF-actie... Zoek goed uit of andere banken niet het (goedkopere) merk zijn van de 'groten der WEF-hoeren'. Triodos Bank is 'beste van de slechtste' maar hobbelen hard de corrupte andere achterna.

Kijk eens waar deze banken, die de orders van hun satanische WEF Meesters uitvoeren ...onderaan!
Vernietigers van de wereld. Onzuivere zaken!

ASN (Volksbank)? Werkt volgens Wikipedia samen met Oxfam Novib..?
oxfam-aanranding-van-vrouwen-en-kinderen/

Helaas onder mijn wakkere relaties blijft zo zoveel jaar nog steeds iedereen een grote groep de banken steunen die hen dood willen (minimaal bezitloos, happy en slaaf). Laat staan de schapenkudde. Wat houd je tegen?
Rectificatie: iemand die mij kent wees mij terecht op een onaardige bejegening richting mensen waar ik veel om geef. Bedankt voor het voorhouden van de spiegel! Excuus!
 
Laatst bewerkt:
CBDC Oculum Labs hack CSRQ-SM software
Social Management Software

Hier is je nieuwe munteenheid!?
Wat hebben ze met de hack ontdekt? Vier soorten accounts!

CBDC Oculum Labs hack CSRQ-SM software
Social Management Software

1. Class S = Sovereign class (7.8M = 0.1% van alle mensen = Elite Parasieten)
Eisen: 0 vaccinaties, 0 boosters, geen maximaal maandbedrag op de rekening, geen limieten,
Geen CO-score afgedwongen of gehandhaafd.

2. Class R = Restricted class (250 miljoen 3,3% wereldbevolking)
Eisen: 2 vaccinaties, 2+ boosters, maximaal bedrag $500. CO2 score.

3. Class Q = Quarantaine class (75 miljoen 1% wereldbevolking)
Eisen: 2 vaccinaties, 5 boosters of meer, maximaal bedrag $250. CO2 score.
Ik denk dat ze voor P.A. Triot daar al een kamer hebben gereserveerd.

4. Class C = Common class (7,8 miljard mensen)
Eisen: 2 vaccinaties, 2+ boosters, maximaal bedrag $1.000. CO2 score.

Boetes voor alle klassen behalve S.
S heeft wel 'benefits' voordelen wegens superieur gedrag (golfbaan abonnementen etc)


? Voldoende cash in huis?
? Voldoende (lang houdbare) levensmiddelen in huis?
:ROFLMAO: Eeehhhh ..... durf het bijna nie te zeggen ..... 🧻🧻🧻

Ik vertrouw niemand ondanks positief ogende ontwikkelingen van witte hoeden.
Het zal uit de uitkomst blijken. Vertrouwen moet gewonnen worden.
Dat is o.a. geen digitale munt. Cash blijft verplicht betaalmiddel.

Zie ook post van Lievergezond (Catherine Austin Fitts)
 
Laatst bewerkt:
Boycotten is wat veel mensen denk ik al doen en hun rekeningen opzeggen. Daartoe mag ik niet oproepen... onderzoek en neem die beslissing zelf. Weinig keuze overigens ... maar Rabo, ING Bank en ABN-AMRo zijn de aanjagers van deze verneuk-je-klanten-WEF-actie... Zoek goed uit of andere banken niet het (goedkopere) merk zijn van de 'groten der WEF-hoeren'. Triodos Bank is 'beste van de slechtste' maar hobbelen hard de corrupte andere achterna.

Kijk eens waar deze banken, die de orders van hun satanische WEF Meesters uitvoeren ...onderaan!
Vernietigers van de wereld. Onzuivere zaken!

ASN (Volksbank)? Werkt volgens Wikipedia samen met Oxfam Novib..?
oxfam-aanranding-van-vrouwen-en-kinderen/

Helaas onder mijn wakkere relaties blijft zo zoveel jaar nog steeds iedereen de banken steunen die hen dood willen (minimaal bezitloos, happy en slaaf). Laat staan de schapenkudde. Wat houd je tegen?
Ik wil ook zsm van bank wisselen maar ja naar welke want ze zijn allemaal slecht, ook Triodos dus..
 
Ik wil ook zsm van bank wisselen maar ja naar welke want ze zijn allemaal slecht, ook Triodos dus..
De beste van de slechtsen... is beter dan de rest. Ik heb het ooit op mijn gemak gedaan... geen stress.

Ik mag geen finacieel advies geven maar spreiden risico is wat vele (financiele) preppers (en de elite) doen. Niet op aandelenbeurs, alleen als je honderdje speelgeld hebt kan je BTC doen. Ik heb geen van beide noch geld over om b.v. edelmetaal te kopen (die met gele kleur is te duur, die grijze meestal in groter aantal af te nemen) als hedge tegen inflatie. Zilver bij lokale muntenhandelaar kan waarschijnlijk per stuk. Zilver is armelui's goud. Lang houdbaar voedsel (rijst en bonen) is beter dan geld onder het matras. Moestuin i.p.v. abonnement op sportschool (moestuin = werken, trainen, relaxen en eten)! Als iedereen straks (hopelijk niet) in paniek de rij staat voor voedsel kan jij op je gemak dat pak melk bij de boer halen .. of de laatste toiletrol kopen 😂
 
Weer een leuk ballonnetje op laten gaan voor één pas-systeem.
Reizen met incheck bankpas. Ja, zo kan natuurlijk de RABO en ING gemakkelijker je CO2 bijhouden. Hé, wij zijn ook niet gek ;) . Maar...gng!


Hij hoopt dat de proef leidt tot een lagere drempel om met de trein te reizen. "Het reizen zal er wel een stuk makkelijker van worden. Dan wordt het slechts een kwestie van je portemonnee pakken."

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.837
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan