kaasmeisje
New member
Zijn er hier mensen die ook koken op een petroleum toestel. Ik kan mij voorstellen dat de lage temperaturen gunstig kunnen zijn, in ieder geval schijn je heel mals je vlees te kunnen stoven.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
 Ik gebruik mijn slowcooker nog steeds heel veel, het is een pot van glimmend aardewerk en een glazen deksel. Ik doe er alle vette taaie stukken vlees in, riblappen, stoofvlees, varkenskoteletten, dat soort dingen, ik leg het er rauw in, met een half pak boter, op de allerlaagste stand een uur of 8 en alles wordt mals en sappig. En je kan eten wanneer je wil, een uur meer of minder is niet erg, je kookt je groenten en je kunt eten.
 Ik gebruik mijn slowcooker nog steeds heel veel, het is een pot van glimmend aardewerk en een glazen deksel. Ik doe er alle vette taaie stukken vlees in, riblappen, stoofvlees, varkenskoteletten, dat soort dingen, ik leg het er rauw in, met een half pak boter, op de allerlaagste stand een uur of 8 en alles wordt mals en sappig. En je kan eten wanneer je wil, een uur meer of minder is niet erg, je kookt je groenten en je kunt eten. . Of ik doe het de dag vantevoren, dan zet ik die pot savonds in de koelkast en zet hem terug in de slowcooker tegen dat ik honger begin te krijgen. Geen idee of het not done is, ik zou niet weten hoe ik een riblap lekker mals moet krijgen als ik hier om 16h binnen kom met twee hongerige kinderen onder mijn arm. Ik zie het niet zo zitten om een pan op het gas te zetten als ik niet thuis ben, we hebben een kat en ik kan me er allerhande gruwelijke ongelukken bij voorstellen :-/
 . Of ik doe het de dag vantevoren, dan zet ik die pot savonds in de koelkast en zet hem terug in de slowcooker tegen dat ik honger begin te krijgen. Geen idee of het not done is, ik zou niet weten hoe ik een riblap lekker mals moet krijgen als ik hier om 16h binnen kom met twee hongerige kinderen onder mijn arm. Ik zie het niet zo zitten om een pan op het gas te zetten als ik niet thuis ben, we hebben een kat en ik kan me er allerhande gruwelijke ongelukken bij voorstellen :-/