slijmvorming

Dirtsa

New member
Ik heb iets geks.. althans dat denk ik ;)

Steeds als ik een glas water met sole en appelazijn drink krijg ik na een aantal slokken slijm in mijn keel. Ik denk dat dit aan de appelazijn ligt, maar vind het wel vreemd! Ik heb dit niet met alleen sole..

Is hier een verklaring voor>? zou het door candida kunnen komen? word deze gevoed met appelazijn?

 
Nee, azijn (maar bijv. ook citroensap) lost slijm op! Dat slijm zat eerst vast (je had het alleen niet door) en wordt nu losgeweekt. Een goede zaak dus en opnieuw bewijs dat consumptie van zuren helemaal niet verkeerd is!

Mike

 
Ik drink veel groene thee (heerlijk!) maar heb dit hier niet bij..

Ben nog wel heftig aan het ontgiften...Vandaag vaak het toilet gezien ;)

 
Volgens mijn acupuncturiste heeft slijmvorming alles te maken met slechte miltwerking.

Ik heb mij de laatste maanden 2 keer verslikt, de eerste keer met wat honing, ik dacht dat ik stikte en heb bijna half uur boven wasbak gehangen, hoesten/proesten en veel/heel veel slijm kwam los. Echter nadat ik het slijm kwijt was voelde ik mij echt schoon. Jeetje , wat zat er veel slijm blijkbaar in de longen.

Afgelopen zondag hetzelfde , met piepklein stukje van paranootje, minder slijm dan de eerste keer, maar zog steeds best wel veel.

 
Heeft iemand hier ook ervaring met chronisch dik wit slijm? daar heb ik nl last van..volgens google duidt wit slijm op een virus infectie,maar dan zou ik een chronische virusinfectie moeten hebben..wat me overigens niet verbazen zou..maar virusinfecties bestaan niet toch?

Zou het dan met de bijnieruitputting te maken hebben?

 
Virussen bestaan niet. Tenzij je een 'virus' definieert als een gifstof, de oorspronkelijke betekenis van het woord. Een chronische 'virusinfectie' is dan een chronische vergiftiging. Het lichaam produceert inderdaad slijm of gifstoffen in te vangen.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.695
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan