slecht afvallen

G

Guest

Guest
beste mensen ik ben al een tijd bezig om toch wat kilo's kwijt te raken. het lukt me maar niet echt. ik gebruik al een tijd veel vetten en 50 gram koolhydraten. maar alsnog wil het niet. zou het kunnen dat ik te weinig koolhydraten gebruik??ik heb al proberen te zoeken op het forum maarja het is niet echt gelukt :( wie o wie weet er toch meer over???

grt lola

 
Hoi lola, het kan best een tijd duren voor het voedingspatroon "aanslaat". Mike zegt dat je max. 100 gram koolhydraten per dag kunt nuttigen, dus als je er behoefte aan hebt kan er meer bij. Het kan ook zijn dat je je oude gifstoffen niet goed kwijt raakt, dat heb ik zelf meegemaakt. Eet je regelmatig en beweeg je wel?

 
ik denk niet dat 'high fat' goed werkt om af te vallen. misschien op de korte termijn, maar op lange termijn zeker niet. volgende video wijst daar ook wel een beetje op....



 
Jellie

Als je de vega's op het filmpje ziet, hun gezichten, wil je dan zeggen dat die er gezond uit zien? Lijkt net of ze reeds aan het eind van hun leven zijn.

Als je je door zo'n filmpje van de wijs laat brengen..........

weleens van groothoek en tele gehoord?

 
@Jelle: Sorry, maar wat een onzin film, die "dunne" zijn niet dun, ze zijn mager en ondervoed. Kijk eens naar het pak en de polsen van Neal (1e vegan)

Daarnaast is high-fat heel iets anders dan WAPF.

@lola: Gebruik je kokosolie? Ik wil juist aankomen en sinds ik een deel van mijn kokosolie vervangen heb door ghee ben ik wat zwaarder geworden. Kan toeval zijn natuurlijk. Misschien kan jij juist meer kokosolie gaan nemen.

 
@Lola

Vorig jaar ben ik 20 kg afgevallen met WAPF voeding. Ik nam toen nagenoeg geen koolhydraten en dronk geen melk. Echter na een tijdje crashte ik op te weinig koolhydraten. Ik ben dat dus gaan opvoeren en ik ben rauwe melk gaan drinken. In ca. 8 maanden tijd is er weer 9 kg aangekomen. De afgelopen 3 maanden heb ik weer geprobeerd om strict WAPF te eten met max. 75 gram koolhydraten per dag. Echter het is me niet gelukt om ook maar 1 kg af te vallen.

Onlangs hadden we het op dit forum over de hoeveelheid koolhydraten in melk. Dit bleek toch meer te zijn dan we dachten.

https://www.fatsforum.nl/topic/kankercellen-uithongeren-dmv-ketogeen-dieet/page/2

Nu heb ik de afgelopen 2 weken geen melk meer gedronken en inmiddels alweer 1,5 kwijt.

Wel drink ik kefir en eet zelfgemaakte yoghurt.

Lola, jij denkt dat je misschien te weinig koolhydraten gebruikt. Maar als je ook rauwe melk drinkt gebruik je misschien toch wel teveel koolhydraten per dag waardoor je in de suikerverbranding blijft.

 
Met kokosolie, zo 2 eetlepels per dag wordt de schildklier toch ook "aangejaagd"?

 
He, ik had het over slank zijn, niet over gezond zijn. het valt moeilijk te ontkennen dat veganisten over het algemeen slanker zijn, als ze tenminste een beetje van de junk food/suiker/olie etc afblijven.

overigens vind ik Barnard er goed uit zien voor iemand van 60! het verbaasde mezelf eigenlijk, ik moest het zelf opzoeken, hij ziet er uit als een veertiger.

iig, als lola er uit wil zien als bijvoorbeeld een Sally Fallon, dan is ze met het weston price dieet op het goede pad. prima toch?

 
High fat werkt zeker wel om af te vallen. Koolhydraten beperken en eiwitten ook niet overdadig.

Rauwe melk hield mij ook uit de vetverbranding, dat wil zeggen anderhalve liter per dag.

Overigens kan kort en intensief sporten en wandelen of fietsen ook helpen sneller in de vetverbranding raken.

Je kan overigens niet onbeperkt vet eten, dus stop als je geen honger meer hebt of vol zit. Ook teveel van het goeie is nog steeds teveel.

 
Als je liever slank wil zijn en ongezond, is je eigen keuze.

Steve Jobs zag er op zijn bijna 60 ook nog goed uit, maar was wel heel erg snel voorbij. Dus aan de buitenkant is niet goed te zijn he.

Gaat voornamelijk om de binnenkant.

Barnard komt uit een veehoudersfamilie, dus zal als kind wel veel vlees gegeten hebben, dus zijn basis is goed.

Ik begrijp alleen niet waarom je het veganisme zo aan het verdedigen bent eigenlijk?

Moeten we allen de kant van Steve Jobs op ?

Waarom denk je dat er nu veel 100 jarigen zijn? Heb je weleens uitgezocht wat deze mensen vroeger aten?

Waren totaal niet vegetarisch volgens mijn ouders. Reuzel stond op tafel!

Varkens hingen te drogen in de schuur.

Spek en reuzel op "grijs" brood en levertraan

Ik heb nog nooit een levenslange vegetariër ontmoet van 100 jaar.

En mijn mening is dat je je niet de hele dag vol moet stoppen met vlees, vet, of room, maar alles met mate. Wat je lichaam nodig heeft op dat moment.

Matigheid is ook een deugd

 
Die uit de serie gtst ,laura,is ook vegetarier en ziet er slecht uit vind ik.grote wallen onder haar ogen.ze zal best veel stress hebben ook,maar goed eten is dan erg belangrijk he.

 
Henk,

Nog 10 minuten dan is het tijd om te gaan slapen he :mrgreen:

Voor onze bijniertjes

 
o is het alweer zo laat ? :oops: Ik heb mijn klokken nog op wintertijd :D

 
Wat mij trouwens opviel in het filmpje is dat bij de meeste 'dikke' auteurs er een 'low carb' titel stond, maar niet per se 'high fat'. Het kan dus ook zijn dat het 'high protein low carb' terwijl het bij waps toch zeker om high fat low carb gaat, en wellicht maakt dat een verschil in hoe men er uiteindelijk uit zal zien?

 
Is gewoon zielig propaganda filmpje en ligt er ook maar aan vanuit welke hoek je fotografeert en/of groothoek of tele.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.515
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan