Ik koop mijn vlees biologisch in de supermarkt of 1 keer in de tijd bij de groene slagers. Maar dat is best een stuk rijden.dus meestal biologisch vlees uit supermarkt, kreeg ik van iemand de tip dat een slager bij ons in de buurt ook heel goed bezig was, deze opgebeld, het schijnt dat hun hun vlees van texel halen, de beesten hebben de ruimte en en worden zelf door de bboer aar de slacht gebracht, allemaal op texel zodat de beesten bijna geen stress ervaren zoals in kleine kooitjes in een vrachtauto vervoerd worden naar de slacht, ze eten jeneverbes . Maar denk eigenlijk wel dat ze af en toe krachtvoer krijgen. De slager zei dat vlees in supermarkt wat biologisch het vaak uit buitenland vervoerd word uit landen zoals roemenië. Dat hij dan eerder voor vlees uit zijn slager zou kiezen als HetHet vlees wat biologisch in supermarkt ligt.
Ik vind het moeilijk, wat vinden jullie? Is dit een goed alternatief? Of beter uit supermarkt vlees kopen?
Ik vind het moeilijk, wat vinden jullie? Is dit een goed alternatief? Of beter uit supermarkt vlees kopen?