Schimmelnagels

Ingrid Dolfijn

New member
Ha, daar ben ik dan eindelijk met mijn vraag :mijn schimmelnagels zijn nog niet verbeterd weten jullie iets wat kan helpen dit te bevorderen ben al 8 maanden bezig met deze geweldige anderen voeding.Groet Dolfijn.
 
Mijn schimmelnagel heb ik weg gekregen door er zo vaak als ik er aan dacht (bijvoorbeeld 's avonds tijdens tv-kijken of internetten) een druppel 3% H2O2 op te druppelen en te laten opdrogen. Het spul gaat dan bruisen. Als je geen foodgrade H2O2 hebt, kun je ook gewoon een flesje waterstofperoxide kopen bij het Kruidvat voor een euro (die had ik toen ook nog).
 
Van de 2 schimmelnagels is er nu nog een halve over.
Dit werkte sneller dan 3,5% foodgrade H2O2 alhoewel "snel" bij schimmelnagels relatief is.
https://anniesheilzamekruiden.nl/webshop/zalven-cremes-gel/handen-voeten/nagel-zalf-30ml?zenid=nfo3m618ppio4blciohgahni81
 
Hoi Ingrid,

Mijn hele leven al schimmelnagels (alleen kleine tenen). Een jaar of 5 geleden ben ik Colloïdaal zilverwater gaan gebruiken tegen paradontitis. Tot mijn verbazing verdwenen hierdoor ook de schimmelnagels! Sindsdien ook nooit meer terug gekomen.
Toen mijn kippen kalkpoten kregen heb ik ze ook op CZ gezet en dit verdween ook al vrij snel (en voorgoed!).
 
Ha Medusa,bedankt voor je reactie.Ik wil je vragen waar je dit middel Colloiaal zilverwater koopt en wat het kost?Het lijkt mij wel wat.Groet Ingrid.
 
@Medusa, gebruikte jij Collodïaal zilverwater als mondspoelling waardoor de schimmelnagel verdween? Of gebruikte te het rechtsreeks op de schimmelnagel?

Een nog een vraagje, helpt Collodïaal zilverwater goed tegen paradontitis?
En waar heb jij het gekocht?
 
@Madam,

Ik gebruikte het inwendig (3 keer daags) en daarnaast als mondspoeling. Heb het nooit op mijn nagels gedaan, vandaar dat ik verbaasd en blij was met deze onverwachte 'bijwerking'.
Paradontitis nu goed onder controle. Pockets van gemiddeld 9 terug weten te brengen naar 3. Maar ook voeding flink aangepast.....
Ik maak CZ zelf omdat ik een snotterig katje heb die wel heel vaak een kuurtje nodig heeft. Heb destijds een generator gekocht via: http://www.colloidaalzilver.nl/pag3.html. Heb de kosten van de generator er inmiddels al dik uit.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan