SCHILDKLIER / CANDIDA

In mijn ontl. is eindelijk aangetoond dat er geen doorlaatbare darm meer is. Hebben mijn inspanningen resultaat gehad en ga zo door.
Maar:
De candida is niet weg te krijgen.
Zeer waarschijnlijk ooit begonnen op advies van een huidarts van het jarenlang slikken van Tetracycline = een antibioticum - en dat wist ik niet. Ik heb al wel eens Nystatine geslikt die werden geadviseerd door ortho-artsen maar hebben niet geholpen.
Gisteren kreeg ik een boek van arts Carel Hoffman STOP CANDIDA met het bloedgroep-dieet. Iemand bekend hiermee?

1 ding is zeker, candida heeft een grote invloed op de darmen en de algehele gezondheid. plus mijn LAR-SYNDROME (zie Poliepen) en dus is het niet zo gek dat ik het koud heb en duizelig ben.

Er zijn ook voor- en tegenstanders van hoe de candida aan te pakken.
Een dieet Zonder suiker 3 weken lang plus NYSTATINE 3x per dag een lage hoeveelheid.
De candida verstopt zich en leeft op suiker. Door geen suiker te geven kruipt het uit z,n holletje en neemt de nystatine waar suiker inzit.
 
Laatst bewerkt:
Als je darm niet meer doorlaatbaar is, heb je dan überhaupt nog wel een Candida overgroei?
Candida zit van nature in onze darm, dus je zult deze nooit weg krijgen (is ook niet goed). Deze vormt alleen pas een probleem wanneer deze in te grote mate aanwezig is en de overhand neemt. (zoals het geval kan zijn bij meerdere bacteriën).
 
Wat jij zegt its-me is me al jaren bekend.

Maar door het LAR syndroom gaat alles anders .
En ik ben al jaren op dieet.

Ik moet mijn eigen intuitie volgen dat werkt het beste.

Darmen zijn beter, candida blijft. (sinds 2009).
Rara.
 
Je moet zeker je eigen intuïtie volgen.

Ik vind t alleen opmerkelijk hoe je een candida overgroei kunt hebben zonder een beschadigde darmwand. :)
 
Ik kan daar wel achter komen denk ik. Een kopie maken van de ontl.uitslag en naar mijn arts sturen en vragen hoe dat zit.
 
Over candida, schimmel, foutieve diagnose, foutieve behandeling en de oplossing [zuurstof d.m.v. jodium, natrium bicarbonaat en/of chlorine dioxide].

Treatments for Fungus, Mold, and Yeast Our Fiercest Enemies – Part One

Treatments for Fungus and Yeast Part Two – Candida Auris Could Cause A Pandemic
Chloor dioxide/cds....wat een vreselijk spul was dat (ook qua smaak).

Vorig jaar een aantal weken/maanden moeten nemen voorafgaand aan een Lyme Rife behandelingsprotocol.

De eerste 2 weken tijdens opbouwfase, 2x een worm van een paar cm in mijn toilet gezien.
(nu blijft dus wel de gedachte door mn hoofd spoken of er ws nog meer wormen/parasites zitten gezien oa mijn stoelgang problemen. ). Daarna (op volle dosis) nooit meer iets gezien of vooruitgang gemerkt. Ik kreeg eerder het idee dat het mijn darmflora aan het verslechteren was.

Ik weet dat veel mensen hosanna prediken over dit spul ,maar ik blijf toch kritisch hierover (in tegenstelling tot de therapeut) dat het ook kwaad kan doen in sommige gevallen.
 
B.infantis i.v.m. het evenwicht van bacerieen in de darmen i.v.m. candida.
Ik moet het nog kopen,
Mijn candida is zeer hardnekkig en ik ben er nog steeds niet zeker van dat candida echt invloed heeft OP ALLE ZIEKTES.
Als dat wel zo is - meningen verschillen uiteraard - moet ik daamee aan de slag.
Ergens hierboven staat een artikel dat candida als enige al duizenden of miljoenen jaren overleeft. Dat is frapant. Heel frapant.
 
Chloor dioxide/cds....wat een vreselijk spul was dat (ook qua smaak).

Vorig jaar een aantal weken/maanden moeten nemen voorafgaand aan een Lyme Rife behandelingsprotocol.

De eerste 2 weken tijdens opbouwfase, 2x een worm van een paar cm in mijn toilet gezien.
(nu blijft dus wel de gedachte door mn hoofd spoken of er ws nog meer wormen/parasites zitten gezien oa mijn stoelgang problemen. ). Daarna (op volle dosis) nooit meer iets gezien of vooruitgang gemerkt. Ik kreeg eerder het idee dat het mijn darmflora aan het verslechteren was.

Ik weet dat veel mensen hosanna prediken over dit spul ,maar ik blijf toch kritisch hierover (in tegenstelling tot de therapeut) dat het ook kwaad kan doen in sommige gevallen.

Bij welke therapeut was dat?
En wat heb je gemerkt van de frequentie therapie?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.850
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan