Rusland

Precies, Oekraïne is waarschijnlijk beter af onder Putin dan het WEF/EU.

Also get niet meer over Corona gaat is dat MISSCHIEN wel goed. Dat vergeet iedereen het!
Ik vergeet nooit wat deze duivels aanbidders ons hebben aangedaan en Ik vergeef het ze ook nooit!
 
Tijdens een onaangekondigde toespraak op Russische staatstelevisie zegt de Russische president Poetin volgens het Russische persbureau Interfax 'een speciale militaire operatie' uit te willen voeren in de Oekraïense Donbas-regio. Hij roept Oekraïense militairen op 'hun wapens neer te leggen' maar zegt ook 'geen Oekraïens grondgebied te willen bezetten'.


Mike
 
Zie deze post. Jij was erbij in 2014 toen ik volop berichtte op dit forum over Oekraine, dus jij zou beter moeten weten dan het herkauwen van oorlogszuchtige mediaberichten. Don't believe the hype!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Okido, no probs. Maar belangrijk is nu dat we het onmiddellijk benoemen voor wat het werkelijk is.

Mike
 
Een collega van me kent iemand die bij de NL'se special OPS zit, die zijn van week richting Oekraine vertrokken. Dat zou betekenen dat Nederland stiekem ook wat boots on the ground heeft.
 
Een collega van me kent iemand die bij de NL'se special OPS zit, die zijn van week richting Oekraine vertrokken. Dat zou betekenen dat Nederland stiekem ook wat boots on the ground heeft.
Olonkreng heeft de Zr. Ms Rotterdam met 600 mariniers landingsvaartuigen en materiaal ter beschikking gesteld. Zullen niet in Oekraïne zitten maar bij de grens waarschijnlijk.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.984
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan