Rusland

Minister waarschuwt Oekraïne oorlog met Rusland...

https://news.yahoo.com/minister-warns-ukraine-war-russia-090922205.html


Britse vliegtuigen maakten een lange omweg rond Duitsland om wapens te leveren aan Oekraïne voor het geval Rusland zou binnenvallen

https://news.yahoo.com/uk-planes-to...R8hDUxp1vVEp9iGwo2ovV8sSojnNcTmGqE-YI1kbtBWrr


Rusland kan Oekraïne 'elk moment' aanvallen: 'Welk spel speelt het Kremlin?'​

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/bui...ne-aanvallen-rusland-vs-blinken-lavrov-poetin
Welk spel speelt Soros?
 
Willem Engel deelde dit bericht op Facebook:

Door Carine Knapen.

UPDATE US-NATO vs RUSLAND
Op vraag van de US en NATO heeft Rusland haar ultimatum met één week opgeschoven om ze de gelegenheid te geven om alsnog een geschreven standpunt in te nemen omtrent het geschreven voorstel van Verdrag van Rusland dat de gevraagde veiligheidsgaranties biedt ( oa geen kernkoppen gebruiken tegen Rusland, het ontmantelen van raketten en het terug trekken van Amrikaans wapens en troepen in diverse omringende landen).

We kunnen dus voorlopig rustig op onze twee oren blijven slapen. Er zal de komende week principieel niets gebeuren tenzij de US of enige ander Nato land een valse streek uithaalt en het vuur aan het lont steekt.

Kremlin denkt nog altijd dat het verzoek om uitstel van de US een valse witte vlag is en zij enkel tijd probeert te kopen om haar troepen, oorlogsschepen en wapens in positie te brengen.
Rusland gelooft niet dat de US en Nato enig Verdrag zullen onderschrijven. Zij zou wel eens gelijk kunnen hebben. De US blijft nl. enorme hoeveelheden wapens in Oekraïne binnen brengen wat haaks staat op de mededeling van Spox Psaki, woordvoerder van het WItte Huis dat :
" The United States will send additional military aid to Ukraine in the near future " ( ze zijn al bezig )
"The US DoD is working on military options that could be activated to beef up US military presence in eastern Europe as a deterrence if Russia invades Ukraine. This could include movement of assets and forces already in Europe and also assets and forces available outside of Europe" ( dat is duidelijk )
" the administration has notified Congress of the US' intent to deliver Mi-17 helicopters to Ukrain" ( ook dat is duidelijk ).

Rusland heeft zich rechtstreeks tot Roemenië en Bulgarije gericht met de vraag om de Nato wapens en raketten op hun grondgebied te verwijderen. Beide landen zijn sinds 2007 lid van Nato en hebben dit bij monde van Nato Deputy Secretary-General Mircea Geoana geweigerd.

Tjechië levert artillerie " shells " met een kaliber van 152 millimeters aan Oekraïne. Kiev heeft daar - blijkbaar - om gevraagd.
Duitsland stuurt tanks naar Oekraïne.
Justin Trudeau ( Canada ) heeft kenbaar gemaakt dat Canada een lening van 120 miljoen dollar verleent aan Oekraïne " as it faces Russian aggressions at its border. " ( ?? Rusland staat weliswaar aan de grens van Oekraïne - langs haar eigen grens en langs de zijde van het Krim evenals Belarus ) maar is nog niet tot actie overgegaan )

Tal van Nato Lidstaten hebben zich aangesloten bij de US en verlenen bijstand tegen Rusland. Dit zou ze wel eens heel zuur kunnen opbreken.
De kaarten liggen nu open en bloot op tafel.
Langs de ene zijde vormen Rusland, China, Iran, Syrië, Belarus een front tegen Nato en de US ( met optioneel ook nog Cuba, Venezuela en andere deelstaten van de voormalige USSR ). Langs de andere kant bestaat het front uit de Westerse landen lidstaat van de Nato, inclusief AustralIë.

Intel analysten gaan er van uit dat er niet meteen nucleaire wapens zullen ingezet worden want dit leidt onherroepelijk tot massa vernieting. Niemand wil die verantwoordelijkheid - als eerste - op zich nemen. Zij verwachten dat er in eerste instantie grond-en lucht gevechten zullen plaats vinden. Zij vrezen echter wel dat de zaken op korte termijn zullen escaleren door emo reacties van Oost-Europese landen en ... Boris Johnson ( die beschouwt wordt als emotioneel onstabiel ).
Als Rusland Oekraïne binnen valt en Kiev in neemt, verwachten zij dat de Amerikanen hun grondtroepen zullen inzetten en dat Polen en Litouwen Oekraïne ook te hulp zullen schieten door het geïsoleerde Kaliningrad ( deelrepulbliek van Rusland ) langs beide kanten binnen te vallen en de bevolking te gijzelen om Rusland onder druk te zetten ( foute strategie, zij zouden zich beter afzijdig houden - het conflict stitueert zich hoofdzakelijk tussen de US en Rusland).
Roemenië, Hongarije, Estland, Letland en Finland zullen zich, naar verwachting, aansluiten bij hun buurlanden en al hun middelen inzetten om Rusland te bestrijden ( foute strategie, zij zouden zich beter ook afzijdig houden ).
De analysten verwachten voorts dat Boris Johnson als eerste de koelbloedigheid zal verliezen en een tactische raket zal lanceren tegen Rusland waarop een onmiddellijke respons zal volgen van Putin die zijn arsenaal van nucleaire wapens zal richten op Londen.

Putin is een strateeg en heeft al lang geanticipeerd op alle mogelijke scenario's die zich kunnen voordoen. De man is er klaar voor en heeft lang genoeg de tijd gehad om een degelijke strategie uit te denken.

De media heeft nooit bericht dat dit alles begonnen is onder Obama ( toen de US de Oekraïnse regering heeft doen vallen en de voormalige democratisch verkozen president Yanukovich van zijn troon gestoten heeft ). De bedoeling van de US toen - en nu nog steeds - was en is om US kernkoppen die gericht zijn op Rusland op Oekraïns grondgebied te plaatsen, met een inslagcapaciteit van amper 5 minuten waarmee het land met één aanval volledig van de kaart kan geveegd worden. Het is om die reden dat Rusland zich keihard verzet tegen de toetreding van Oekraïne tot de Nato en geschreven veiligheidsgaranties eist dat er geen kernkoppen zullen gebruikt worden tegen Rusland. Het is bijzonder eigenaardig dat de US en Nato dit tot nu toe aanhoudend zijn blijven weigeren en werpt de nodige vragen op bij de werkelijke intenties van de US en Nato.

Niet onbelangrijk in dit alles is dat Rusland het voorstel van Verdrag al enige tijd geleden, ten persoonlijke titel, heeft overgemaakt aan elke lidstaat van de Nato ( dus ook België !! ) en geen van allen daarop positief gereageerd heeft. Wereldvrede is blijkbaar geen thema voor onze politici ?

Terwijl Rusland bezig was met het overmaken van haar voorstel van Verdrag heeft de US in Kazachtstan onrusten en rellen geënsceneerd in een poging om de regering te doen vallen, Tokajev aan de kant te schuiven en een poppenregering aan de macht te brengen die naar de pijpen van de US danst zodat ook aan de grens van Kazachtstan met Rusland kernkoppen richting het land kunnen geplaatst worden. Dat is mislukt maar wijst wel heel duidelijk uit wat de werkelijke bedoelingen van de US en Nato zijn.

Het empirisch bewijs en het provocerend gedrag van de US ( Biden ) tonen aan dat de US en Nato de agressor zijn. Rusland handelt enkel om de veiligheid van het land en haar burgers te waarborgen en heeft daar kennelijk alles voor over. Dat is nogal eens wat anders dan de slappe dweilen die wij hier kennen.
 
Natuurlijk wil Rusland geen oorlog met Amerika. Dat gaan ze nooit winnen.
Wel is een artikel gelezen dat er al kernwapens zijn die geen straling achterlaten!
Dus ze kunnen ze dan makkelijkerder inzetten.
 
Het bestaan van kernwapens schijnt een hoax te zijn. Enige tijd geleden las ik daar een artikel over. Het wordt alleen gebruikt voor de angst.
Maaaaar, het kan natuurlijk een 🍞🐒-verhaal zijn geweest.
 
Misschien wel een hoax vanwege de straling, maar niet vanwege de gigantische kinetische kracht die uitgaat van een uranium- of plutoniumbom, getuige ook de gigantische verwoesting aangericht in Hiroshima en Nagasaki.

Mike
 
Wel is een artikel gelezen dat er al kernwapens zijn die geen straling achterlaten!
Dus ze kunnen ze dan makkelijkerder inzetten.
Broodje aap verhaal kernwapens die geen straling achterlaten bestaan niet, ze bedoelen dat de raketten ook conventionele koppen kunnen hebben
 
Je zult misschien wel even moeten slikken, Sailor, maar nucleaire straling blijkt niet half zo schadelijk te zijn als ons wordt wijsgemaakt. Ik heb hier ooit eens een post over gemaakt, zal kijken of ik hem kan vinden.

Mike
 
Je zult misschien wel even moeten slikken, Sailor, maar nucleaire straling blijkt niet half zo schadelijk te zijn als ons wordt wijsgemaakt. Ik heb hier ooit eens een post over gemaakt, zal kijken of ik hem kan vinden.

Mike
Gaat me niet over schadelijkheid, er komt straling vrij bij een nucleaire explosie, de emp is er een voorbeeld van alleen schadelijk voor alles met chips
 
Gaat me niet over schadelijkheid, er komt straling vrij bij een nucleaire explosie, de emp is er een voorbeeld van alleen schadelijk voor alles met chips
Er komt idd straling vrij, maar deze is dus niet schadelijk. Ik heb mijn best gedaan om de post die ik er destijds over heb geschreven te vinden, maar ik kan hem niet vinden. Daar zat een filmpje in van iemand die hier onderzoek naar had gedaan en die live voor publiek radioactief water dronk.

Mike
 
Er komt idd straling vrij, maar deze is dus niet schadelijk. Ik heb mijn best gedaan om de post die ik er destijds over heb geschreven te vinden, maar ik kan hem niet vinden. Daar zat een filmpje in van iemand die hier onderzoek naar had gedaan en die live voor publiek radioactief water dronk.

Mike
Ging volgens mij om deze:

The Nuclear Scare Scam _ Galen Winsor​

 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Komt uit serie 3, kaart 15, dezelfde gelaatsuitdrukking als de TrumpPepe als President uit zijn tweet om 1.53h dd 13 Okt 2015. Nu hebben wel meer van die Pepeś die gelaatsuitdrukking.
Andere tweets met die cijfers van Trump dd 31/5/2017 : COVFEFE. F=6 + E=5 =11 x2 =22
Andere Pepe kaartnr 315 : PEPERARE : Bitcoin (serie 7, kaart 15)=22
Er is ook een COVFEFE kaart, serie 21 kaart 12, 1012ste kaart : 10+12=22, met Andrew Jackson (killed the bancs) in de achtergrond, remember een foto van Trump in Oval Office met een foto op de achtergrond ?

Daarnaast PEPE = 15+6 en 15+6, 21 (aantal Bitcoins) en RARE = 18+1 en 18+5, 18=6+6+6 en 5+1=6

By the way : Serie 1 kaart 1 is RAREPEPE : Nakamoto, en ook hier staan de getallen 15, 3 en 1

Gewoon wat nummers mischien.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.752
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan