rugklachten/spinale decompressie therapie

R

Romagi

Guest
op TV in "de kennis van nu" lieten ze iemand zien met een dwarsleasy die middels een pak genaamd Mollii toch weer haar spieren kon trainen.
Dit pak is geproduceerd in Zweden en de chiropractor Fredrik Lundqwist was degene die de aanzet heeft gegeven tot het ontwikkelen van dit pak.
Naar aanleiding daarvan dacht ik - zou zo,n pak ook zenuwschade van de darmen kunnen activeren.
Al zoekende kwam ik terecht bij spinale decompressie therapie. Dit is voor rugklachten en spreekt me wel aan. Ik heb nl best veel klachten momenteel, dus altijd te proberen.
Het woord "neuro"deed me verder zoeken naar neuro-stimulatie. Er wordt dan een stimulator in de rug geplaatst zo groot als een rijksdaalder en door deze prikkels zou de darmfunctie kunnen toenemen. Ik heb een afspraak in februari in gouda om daar eens over te praten.
Ik heb destijds een ruggeprik gehad en ogenschijnlijk geen last ervan gehad, maar zoekende naar ervaringen van deze prik is niet iedereen daar tevreden over. Integendeel.
Ik heb voor mijn darmklachten GEEN diagnose en heb de verbeteringen van de laatste jaren allemaal zelf uitgevogeld d.m.v. voeding en supplementen en dit forum.
Onlangs hebben enzymen mij veel goed gedaan (zeer onverwachts) en nu neem ik een hom.p. middel voor de lever. Gaat ook goed. Eerstdaags ga ik dit combineren.
Aangezien ik dus rugklachten heb lijkt het me wel interessant om dat zowiezo te gaan behandelen/proberen en wie weet ..... is er een verband met de darmen te vinden. Zou me niet verbazen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan