Zoals ik eerder in dit topic al zei kan je beter van je eigen waarneming uitgaan Dan van de klantenservice. Er ontstond wat verwarring over wat ik bedoelde. Ik bedoelde dat je goes kan zien wanneer producten niet gehomogeniseerd zijn, omdat er dan een soort 'klodders' vet ontstaan, onder andere aan de randen van het bekertje/ de fles en natuurlijk bovenop.
Of de room van de AH gehomogeniseerd is weet ik niet, omdat ik die nooit gebruik, maar dat zou je dus gemakkelijk zelf kunnen zien. Ik weet wel dat Marijn eens heeft aangegeven hier op het forum dat de room (ook bio) van de AH vaak zwak test bij mensen. Dat zou natuurlijk te maken kunnen hebben met homogeniseren.
Ik trouwens ook heel af en toe laitois slagroom in huis. Die is dus echt niet gehomogeniseerd. Als je die een tijd last staan kan je zo het vet er af scheppen! Waar ik het koop,is het overigens wel een bekertje met een Frans etiket. Ik zie dat ze er ook een hebben met een Nederlands etiket, maar ik weet niet of daar een verschil in zit.