I-lady, Je schrijft: de dingen die ik leuk vind te doen schiet er vaak bij in.
En je wilt niet als kluizenaar leven.
Maar: er zijn mensen, schilders of schrijvers die graag alleen zijn omdat ze maar 1 ding willen. Schilderen of schrijven.
De manier waarop je tegen de dingen aankijkt zou ook heel anders kunnen zijn.
Zelf ben ik graag alleen, waarom, omdat ik tevreden ben met het alleen zijn.
omdat ik me nooit verveel en inderdaad ook niet aan alles toekom wat ik leuk vind, maar ik klaag daar ook niet over.
Niet dat je moet zijn of worden als ik, zo moet je het niet zien.
Wat vind je leuk? Waar kom je niet aan toe?
,s-avonds een tijdje geen mensen ontmoeten, dan ben je ook minder moe.
Slecht slapen? ik weet niet beter dan dat ik slecht slaap. nou en?
Ik gebruik wel de radio om in te slapen, verder niets. Gewoon geklets. Daar luister ik naar en val van zelf in slaap. Muziek zou ook kunnen. Je eigen gedachten zijn daardoor op iets anders gericht. ik ga dik na 24.00 naar bed en ben om 3 uur al weer wakker. Nog geen tijd, omdraaien en doorslapen. 6 uur weer wakker, nog geen tijd? weer omdraaien.
probeer een andere houding aan te nemen tegenover je leven, of dat lukt dat weet ik niet.
Mijn zus heeft ook fybromialgie en is moe enz. net als jij. Toch heb ik soms het idee dat ze in zelfmedelijden blijft zitten. Ik krijg bij jou ook dat gevoel.
Ik wil niet rot tegen je doen, ik ken je niet, maar juist mensen die jou niet kennen kijken anders tegen je probleem aan.
Je kunt hier zeggen wat je wilt, we menen het goed met je. En goede voeding zal daar zeker bij kunnen helpen.