ringworm

G

Guest

Guest
Mijn vriend heeft een ringworm. Wat is het? en hoe krijg je het? en nog beter hoe kun je er weer van afkomen?

Iemand hier ook ervaring mee?

Petra

 
Ringworm is een schimmel. Schimmels gedijen in anaerobe (zuurstofarme) omstandigheden en leven van suiker, afval en gifstoffen. Food-grade waterstofperoxide en ontgiftende voeding en kruiden zijn het antwoord. Of, zoals corneliahz dit vandaag nog verwoordde: verwijder de mesthoop en de vliegen gaan ook weg.

Mike

 
Ringworm, breek me de bek niet open! :x

Ik scrub onder de douche met natriumbicarbonaat/kokosolie en wrijf daarna in met waterstofperoxide. Wanneer dat is ingetrokken nog oregano-olie. Daarmee verbleekt het wat maar helemaal weg is het niet. Ik vind het wel prima, zolang het er zit weet ik dat mijn lichaam nog niet voldoende ontgift is en dat die schimmel een handje helpt. Vriendschap sluiten en je eetpatroon 'saneren' lijkt mij de beste oplossing.

Hilda

 
Advies: veel vis eten, want die eten weer wormen.

Ik zie tenminste vaak mensen wormen zoeken voor het vissen.

Oh ja, maar dat zijn natuurlijk regenwormen.

Sorry hoor, grapje. Moet kunnen toch.

Maar het is een vervelend probleem.

Lia

 
Bedankt voor de tips! kunnen jullie misschien nog meer tips geven wat betreft ontgiftende voeding en kruiden? waar moet ik dan aan denken? sowieso moet hij meer zoals mij eten haha...

 
Quote:
kunnen jullie misschien nog meer tips geven wat betreft ontgiftende voeding en kruiden? waar moet ik dan aan denken? sowieso moet hij meer zoals mij eten haha...


Ik kan alleen maar mijn eigen woorden herhalen in de topic over kastanjemeel en teff-meel:

Quote:
Gezien de positieve resultaten die jij inmiddels hebt geboekt, lijkt het me zinvoller om die andere persoon dan je huidige voedingspatroon aan te raden, i.p.v. al dat zetmeel.


Mike

 
Hoi

omdat ik vrij veel jeuk aan mijn benen en liezen heb vermoed ik dat ik ringworm heb. Ik heb in elk geval candida. lees ik dat je h202 kan gebruikrn zowel inwendig als uitwendig. Maar ik slik anti depressiva en antpsychotica is zo n ontgifting dan niet teveel voor mijn lever? Misschien denk ik helemaal verkeerd maar ik dacht ik vraag eens hoe jullie hierover denken.

ik eet al geen zoetig heid meer alleen zuur fruit en zuurdesem speltbrood.

 
Geen onderbroek dragen helpt om het de ringworm weg te nemen bij de liezen.

Als je het eenmaal hebt gehad komt het steeds terug dat is het vervelende. Ik ben er nu 2 maanden van af maar ergens zit er nog resten verscholen waardoor het snel weer terug kan komen.

 
Ik ben benieuwd of het bij je gaat werken. Bij mij was het binnen twee weken weg. probeer ook stres weg te nemen. En de plekken niet te veel aan te raken.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.741
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan