G
Guest
Guest
Hallo,
Mijn naam is Richard ben 45 jaar en woon ik Wijchen( Nijmegen).
Ik ben 1.80 lang en weeg 96 kilo, ben vanaf mij 25 ste al aan het lijnen
weight watchers ken ik van binnen en buiten.
Mijn grootste probleem is zoetigheid (snoep en koek) en cola light.
Probeer daar ieder keer mee te stoppen maar naar een paar dagen
vreet ik me weer helemaal klem.
Nu heb ik sinds een jaar of 5 las van mijn onderrug,als ik mij rug strek
heb ik veel pijn, de fysio bezocht ik de eerste 3 jaar ieder half jaar een keer.
De laatste jaren steeds vaker, het laatste jaar kwamen de klachten naar 2a3 weken weer terug,in het ziekenhuis is een scan gemaakt en daar vonden ze vocht tussen de
onderste werfels, dus weggehaald en de klacht was zogoed als weg maar de pijn komt
toch wel weer iets terug heb ik het gevoel.
Nu heb ik sinds 3 maanden ook een beetje stijf/pijn gevoel in mij vingers en kramp
gevoel in mij voeten.
S'nachts kramp in mij kuit 1a2 keer in de maand.
Laatste half jaar ook last van mij rechter hamstring een soort kramp gevoel als ik
een auto rit heb van meer als 30 minuten, de fysio kon niks meer doen, ben door gestuurd
naar de orthopeet maar na 3 behandelen zijn de klachten hezelfde, hij vond wel dat mij darmen gevoelig waren en dat ik tijdens de behandeling af en toe kramp gevoel kreeg in mij rug ( dat had ik bij de fysio ook ).
Ook allebei mij onderbenen t/m mij knie achter zit een soort gevoel van net geen tinteling en ik voel dat af en toe mij mond/kaak een beetje vast zit
( soort lichte kramp )
Vaak last van zweet handen en mij ogen zijn de laatste 4a 5 jaar achteruit gegaan.
Ik lijk me dus in een soort krampachtig lichaam te zitten en daar wil ik graag vanaf.
Graag zou wel wat hulp kunnen gebruiken.
Richard
Mijn naam is Richard ben 45 jaar en woon ik Wijchen( Nijmegen).
Ik ben 1.80 lang en weeg 96 kilo, ben vanaf mij 25 ste al aan het lijnen
weight watchers ken ik van binnen en buiten.
Mijn grootste probleem is zoetigheid (snoep en koek) en cola light.
Probeer daar ieder keer mee te stoppen maar naar een paar dagen
vreet ik me weer helemaal klem.
Nu heb ik sinds een jaar of 5 las van mijn onderrug,als ik mij rug strek
heb ik veel pijn, de fysio bezocht ik de eerste 3 jaar ieder half jaar een keer.
De laatste jaren steeds vaker, het laatste jaar kwamen de klachten naar 2a3 weken weer terug,in het ziekenhuis is een scan gemaakt en daar vonden ze vocht tussen de
onderste werfels, dus weggehaald en de klacht was zogoed als weg maar de pijn komt
toch wel weer iets terug heb ik het gevoel.
Nu heb ik sinds 3 maanden ook een beetje stijf/pijn gevoel in mij vingers en kramp
gevoel in mij voeten.
S'nachts kramp in mij kuit 1a2 keer in de maand.
Laatste half jaar ook last van mij rechter hamstring een soort kramp gevoel als ik
een auto rit heb van meer als 30 minuten, de fysio kon niks meer doen, ben door gestuurd
naar de orthopeet maar na 3 behandelen zijn de klachten hezelfde, hij vond wel dat mij darmen gevoelig waren en dat ik tijdens de behandeling af en toe kramp gevoel kreeg in mij rug ( dat had ik bij de fysio ook ).
Ook allebei mij onderbenen t/m mij knie achter zit een soort gevoel van net geen tinteling en ik voel dat af en toe mij mond/kaak een beetje vast zit
( soort lichte kramp )
Vaak last van zweet handen en mij ogen zijn de laatste 4a 5 jaar achteruit gegaan.
Ik lijk me dus in een soort krampachtig lichaam te zitten en daar wil ik graag vanaf.
Graag zou wel wat hulp kunnen gebruiken.
Richard