Red de schapen!


IMG_20230128_184125_083.jpg
IMG_20230128_184124_988.jpg
We were fired, censored, suspended and shunned.

We've lost family & friends, missed weddings & funerals, yet without a second thought, you went after our children's minds, bodies & souls.

We warned you; so did our President. Still you blamed us then & continue to blame us today.

And despite it all, we still don't want this happening to you, but you'll need to direct your rage elsewhere at this point.

Because we're tired from having to walk uphill every single day for 7+ years now.

It's hard, but it's time to start taking some responsibility - ANY RESPONSIBILITY - for your own actions.


Mike
 
Society deserves this: ik had werkelijk in mijn stoutste dromen niet kunnen bedenken dat mensen zouden geloven dat je ziek en besmettelijk kunt zijn zonder klachten. En dat ze lapjes voor hun gezicht zouden houden houden om te voorkomen dat ze anderen ziek zouden maken terwijl ze zelf geen klachten hebben. Hoe vaak ik heb gezegd “ik ben niet ziek, jij wel dan? Nou dan en die snotneus had je 5 jaar geleden toch ook en toen was er ook niets aan de hand! Alsof je tegen een muur praat!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.689
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan