Red de schapen!

Society deserves this: ik had werkelijk in mijn stoutste dromen niet kunnen bedenken dat mensen zouden geloven dat je ziek en besmettelijk kunt zijn zonder klachten. En dat ze lapjes voor hun gezicht zouden houden houden om te voorkomen dat ze anderen ziek zouden maken terwijl ze zelf geen klachten hebben. Hoe vaak ik heb gezegd “ik ben niet ziek, jij wel dan? Nou dan en die snotneus had je 5 jaar geleden toch ook en toen was er ook niets aan de hand! Alsof je tegen een muur praat!
Eerlijk gezegd was ik.niet verbaasd. Je loopt lang genoeg mee op dit forum om te weten dat ik tussen 2013 en 2016 voortdurend werd 'aangegeven' bij Sally Fallon van de WAPF. Ik was een 'complottheorist' die (geo)politiek vermengde met info over voeding en gezondheid. Daarnaast was ik een 'dictator' die niets liever deed dan mijn eigen forumleden 'schofferen'.

Toen zag je al die laffe NSB-mentaliteit, waarbjj men achter mijn rug om verhaal ging halen bij Mama Fallon, in de hoop dat ik terecht zou worden gewezen of zelfs geroyeerd zou worden en mijn forum verboden. Onder dit clubje van zielepoten bevonden zich Nederlandse chapter leaders die reeds jaren chapter leader waren en GEEN MOER HADDEN UITGEVOERD. Vervolgens kom ik als nieuwkomer op het toneel en zet het Weston Price-verhaal binnen no-time op de kaart d.m.v. lezingen, een landelijk forum en zelfs de EERSTE EN ENIGE buitenlandse boekvertaling, door mij persoonlijk zelf gedaan!

Nu ik geen alcohol meer drink wil ik best de hand in eigen boezem steken en toegeven dat ik soms wat te fel en gemeen uit de hoek kwam, het ontbrak mij door mijn alcoholische brein aan finesse. Tegelijkertijd blik ik nu in nuchtere staat vooruit en probeer me voor te stellen hoe we met dit soort lafbekken om moeten gaan als alles uitkomt. Ineens is mijn benadering van destijds zo gek nog niet: deze lui reageren op dominantie en hun grootste angst is vernedering en buitensluiting. En dus moeten we deze angst gaan waarmaken, ze zullen moeten voelen hoe het is om te ervaren wat ze anderen hebben aangedaan en ze mogen met geen enkele rotsmoes wegkomen.

Als liefde het antwoord is, dan moeten we tough love niet schuwen, het alternatief is alles met de mantel der liefde bedekken waaronder alles door blijft rotten. Iets met zachte heelmeesters en stinkende wonden. Sometimes you can't tell people, you must show them.

Mike
 
Laatst bewerkt:
IMG_20230202_230832_664.jpg

An interesting thought...By promoting 'trends' and rewarding users when they follow the crowd...
Tik Tok is creating an incredibly powerful, and very real link in young people's minds between dopamine rewards and behavioral imitation of whatever is most popular at any given time.
They are creating literal npc's and preparing them to comply with the next current "thing."
The puppet masters decide what that next thing will be.
This why thinking for yourself and learning to see through their manipulations has become absolutely imperative.


Mike
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.931
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan