Red de schapen!

https://www.ninefornews.nl/karel-va...-plegen-dit-is-van-ongelofelijk-groot-belang/

''Zeg tegen je artsen, zeg tegen de mensen die in de zorg zitten: jullie zijn volslagen onbetrouwbaar, want je volgt protocollen waarbij aan het einde onze dood ligt. Dat doen jullie! Jullie proberen ons nog altijd te overreden om een spuitje te nemen en het is levensgevaarlijk, dat weten we inmiddels.”''

“Probeer het door te geven, en hoe meer je weet, hoe sterker je bent. Je moet zien hoe je een strategie van verzet kan vormen door aan te haken bij dingen die aan het veranderen zijn. En die zijn er.”

Van Wolferen wees erop dat het allemaal met elkaar verbonden is. “Laat mensen zien hoe het verbonden is. Dat de krankzinnigheid van de covid verbonden is met de krankzinnigheid over de CO2-uitstoot van de mens. Het is één van de meest krankzinnige ideeën ooit. Er is helemaal geen global warming. Op dit moment begint er een kleine ijstijd. De krankzinnigheid is overal en mensen lopen er achteraan, maar zijn niet bezig om die te duiden. En dat is heel belangrijk om te doen. Blijf het doen, hoe moeilijk het ook is.”
 
Laatst bewerkt:
De schapen zijn net als de msm, ze willen gewoonweg het fake-news geloven. Tot deze conclusie kom ik steeds meer. Niet het niet kunnen zien, maar het niet willen zien. Ze WILLEN gewoon in het toneelstukje blijven, daar voelen ze zich het veiligste en het beste. Ook al betekent dat hun ondergang, dit is wat ze prefereren. Zéér jammer.
Ondertussen weet zelfs het blödste schaap dat er meer aan de hand is, ze weten over WEF en Klaus Schwab, over dat de vaccins niet werken en de leugen van de IC-bedden. Maar nee, dat hoort men en daarna is men het vergeten en doet het als fake-news af. Men draait dan weer gewoon hetzelfde riedeltje af.

Dorothé
 
 





Amper de helft van de Vlaamse 80-plussers die een uitnodiging hebben gekregen voor een tweede boosterprik gaat daar op in, schrijft Het Belang van Limburg. Dat wordt bevestigd door het Agentschap Zorg en Gezondheid.

Ook huisartsen zijn huiverig geworden. Zo laat de Vlaamse huisarts Frank Peeters weten: “Op een bijeenkomst van huisartsen gisteren hoorde ik collega’s zeggen dat ze zich geen booster meer laten zetten. Het tij is aan het keren.”

Game over​

Arts Paul Neirynck reageert: “Wat is de zin van boosteren met vaccins tegen een 2,5 jaar oud Wuhan-virus met een efficiëntie die na enkele weken afneemt? Daarbij nog bij een bevolking waarvan bijna iedereen besmet is geweest met recentere varianten? Ik ben pro-vaccins, maar ook voor mij: nee, bedankt.”

Volgens Peeters is het waarschijnlijk game over voor Pfizer. “Er sterft quasi niemand meer door de mildere omikronvariant. Waar ligt het omslagpunt dat er meer schade en dood is door de mRNA-vaccins dan door Covid-19 als we massaal blijven vaccineren?”

Vergeetput van de vaccinatieschade​

“Bij de start van de vaccinatiecampagne was ik als arts verbaasd dat er geen risicogroepen geselecteerd waren voor een vaccin dat in een experimentele fase verkeert, maar nu anderhalf jaar later ben ik razend kwaad omdat men blijft vaccineren ondanks de gekende vaccinatieschade,” aldus de huisarts.

Over het ‘Sudden Adult Death Syndrome’ zegt hij: “Is dat de vergeetput van de vaccinatieschade?”
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan