Red de schapen!



nog nooit gehoord van dat experiment, wel apart
Inderdaad, treffend!

Ik las het stuk en ik moest denken aan deze tweet van vanochtend:

 
Ik ben ook geboren als 'oude ziel'. Ik ben in essentie geen spat veranderd t.o.v. mijn jonge jaren, ik was altijd al zo.

Mike
 
''Twee wegen scheidden in een woud, en ik-
Ik nam de weg die het minst bewandeld werd,
En dat maakte een wereld van verschil.-''

Robert Frost

 
Laatst bewerkt:
''Twee wegen scheidden in een woud, en ik- Ik nam de weg die het minst bewandeld werd, En dat maakte een wereld van verschil.-'' Robert Frost

Juist dan kom je de mooie dingen tegen🙏🏻
 
Ohjee er liep iemand buiten in de buurt van winkels waar het het wat drukker was. Ze had een ffpe masker voor haar gezicht en het leek wel een snavel. Er liep zelfs een man naast! Je zal er maar naast lopen, ik had spontaan echtscheiding aangevraagd. Heeft er soms iets in de krant gestaan?

Verder in de Jumbo was het rek met kaarten geheel vol, behalve de vakken met rouwkaarten, daar waren er 2 van leeg. Dat vond ik wel opvallend.
 
Ohjee er liep iemand buiten in de buurt van winkels waar het het wat drukker was. Ze had een ffpe masker voor haar gezicht en het leek wel een snavel. Er liep zelfs een man naast! Je zal er maar naast lopen, ik had spontaan echtscheiding aangevraagd. Heeft er soms iets in de krant gestaan?

Verder in de Jumbo was het rek met kaarten geheel vol, behalve de vakken met rouwkaarten, daar waren er 2 van leeg. Dat vond ik wel opvallend.
Dat zijn de Alfred J Kwak maskers! Dan ben je echt een uberdebiel als je die draagt🤣🤡
 
Ohjee er liep iemand buiten in de buurt van winkels waar het het wat drukker was. Ze had een ffpe masker voor haar gezicht en het leek wel een snavel. Er liep zelfs een man naast! Je zal er maar naast lopen, ik had spontaan echtscheiding aangevraagd. Heeft er soms iets in de krant gestaan?

Verder in de Jumbo was het rek met kaarten geheel vol, behalve de vakken met rouwkaarten, daar waren er 2 van leeg. Dat vond ik wel opvallend.

Gisteren hoorde ik Jaap van Dissel zeggen dat de korsten van het apenpokkenvirus los kunnen dwarrelen, en tijdens het opkloppen van je beddengoed kunnen zo alle korstjes de lucht in vliegen wat je vervolgens in kan ademen.
Vanaf minuut 4 hoor je het hem zeggen

Ik snap die muilkorf dan wel, als ik die vrouw was zou ik er ook nog een plastic zak bij omheen doen, of beter nog zo'n masker

Monkey.jpg


Gisteren in de Action waren er nog rouwkaarten genoeg, heb er extra op gelet, en heb er zelf ook nog wat meegenomen.
 
Ja goed idee. Wilde ook eerder schrijven: Vanaf nu is het niet meer red de schapen maar red de apen. Maar komt wat neerbuigend over voor de gelovigen in de virussen dus zei het maar niet. Maar vind het wel zo.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.589
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan