Red de schapen!

Ach, die moeite ga ik me niet doen. Ik trek daar aan het kortste eind, want hij noemde het de huisregels. Dus daar heb ik me aan te houden.

Dorothé
Snap ik hoor, geeft eigenlijk hetzelfde weer dat als je straks niet welkom bent ergens als je niet geprikt bent. Liever een winkelier opzoeken die iedereen ongeacht zijn fysieke of geestelijk welzijn accepteert.
 
Wat is het beste argument om iemand waar je om geeft, te overtuigen het vaccin niet te nemen?
 
Vraag deze persoon of hij/zij bereid is te wachten tot er meer bekend is over de gezondheidsrisico's van deze vaccins. Waarom je per se nu laten prikken? Op vakantie gaan kan toch ook gewoon in eigen land? Geef het tijd, wacht rustig af. En dan maar hopen dat van uitstel uiteindelijk afstel komt, naarmate er meer bekend wordt over zeer ernstige en zelfs dodelijke bijwerkingen.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Thanks. Ze heeft al aangegeven voor het vaccin te willen gaan als ze aan de beurt is. 😑 Hoop dat ze niet bezwijkt onder de sociale druk en media brainwashing. Het is een lieve vrouw en misschien zou het iets tussen ons kunnen worden in de toekomst, al is het nog erg pril, we kennen elkaar nog helemaal niet goed.
 
Mijn man gaat hem ook nemen :cry: :sleep:. Dat geeft me erg veel stress, maar is me mijn huwelijk niet waard om op het spel te zetten.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.332
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan