Red de schapen!

Ik ben nu al hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor drie gevalletjes van '...heeft de groep verlaten', slechts in 1 week tijd! Ik heb even een plaatje gemaakt, gewoon een screenshot van Google search, doe er je voordeel mee:

image.png
Mike
 
In reactie op bovenstaande post stuurde een forumlezer mij het volgende plaatje:

184499737_291798092501950_5796410050198697943_n.jpg
Met daarbij de volgende opmerking:

Het lijkt wel dat des te meer info en waarheid we verspreiden en hoe harder we waarschuwen, de schapen des te harder de andere kant op rennen,
althans zo ervaar ik het in ieder geval heel erg.

Dat klopt. We ervaren dit allemaal. Als je al een jaar lang bent meegegaan in deze LEUGEN kan je EGO niet meer terug, het MOET nu ook waar zijn. Het alternatief is durven toegeven dat je je het al die tijd fout hebt gezien en dat vereist moed, een woord dat niet in het woordenboek van deze lafbekken staat. Voor wie mijn harde woorden over deze mensen nog niet heeft gelezen, Henk heeft er een artikel van gemaakt:


Mike
 
En weer twee lui die uit de app-groep zijn gestapt, gaat lekker! En nu ben ik zelf ook verwijderd, want ik zorg voor 'onrust'. Wie herinnert zich de tijd nog dat je met respect voor elkaars mening pittige discussies kon houden? Dit is de moderne manier van conflictbeheersing:

download.jpg

Mike
 
In het begin was het China die toneelstukjes opvoerde, ik heb er een aantal van gezien en doorzag meteen dat het nep was. Ook veel gelezen toen, een hooggeplaatste militair die "uit de school klapte" met een lang verhaal dat de toestand veel erger was en de griep (COVID-19) enorm dodelijk, de lijken waren niet weg te werken. Tja, de tijd dat ik nog in dat soort verhalen trapte is reeds lang voorbij. Ik heb geen seconde getwijfeld, gen moment bang geweest, doorzag meteen het spel dat gevoerd werd en nog wordt, de meeste acteurs beseffen niet ens dat ze acteur zijn en zo de echte machthebbers in de kaart spelen.
Denk niet dat de schapen plotseling uit hun droom ontwaken, ze zijn te angstig en te gelovig aangelegd. Ook deze storm waait een keer over, wonden zullen dan gelikt worden, spijt zal in overvloed aanwezig zijn als de waarheid dan pas door de schapen wordt ingezien, want zolang de angst er in zit, ziet men niet wat is.
 
Stuitende arrogantie dit. De wappies roeien zichzelf uit, survival of the smartest? Maar goed, we zijn er binnen afzienbare tijd van af, survival of the meek who shall inherit the earth.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.831
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan