Red de schapen!

Gisteren met mijn vader bij Specsavers in het winkelcentrum in Beek.
Mijn vader met rollator, wilde zijn bril laten bijstellen.
Ik achter hem aan.
Ik werd aangesproken door een medewerker dat ik een mondkapje moest opzetten. Ik zei dat ik een doktersverklaring en uitzonderingskaartje had.
Hij zei, dat geldt niet bij ons.
Ik zei, okay, en ben de zaak maar uitgegaan en mijn vader moest het alleen opknappen. Goed, dat kon hij natuurlijk wel.
Nu ben ik aan het overleggen of ik vandaag terug ga met kanten mondkapje en kijken of dat dan wel mag.
Maar misschien moet ik me die moeite maar niet gaan doen voor die schapen.

Dorothé
 
Waarom zou je daar terugwillen? En overleggen wat wel mag? Jouw grens is geen mondkapje toch? Rug recht en in die winkel blijven of naar een andere winkel gaan...!

Toevallig afgelopen week ook bij de opticien geweest en ogentest gedaan. Ze hebben er niet eens naar gevraagd. Ik loop overal binnen zonder mondkapje en ik word er eigenlijk vrijwel nooit op aangesproken..
 
Waarom zou je daar terugwillen? En overleggen wat wel mag? Jouw grens is geen mondkapje toch? Rug recht en in die winkel blijven of naar een andere winkel gaan...!

Toevallig afgelopen week ook bij de opticien geweest en ogentest gedaan. Ze hebben er niet eens naar gevraagd. Ik loop overal binnen zonder mondkapje en ik word er eigenlijk vrijwel nooit op aangesproken..
Ja, ik ben niet meer gegaan.
Normaal word ik ook niet aangesproken, hoogstens of ik een mondkapje wil opdoen. Als ik zeg dat ik een uitzonderingskaartje heb, is dat al genoeg. Zelfs in de bus geldt dat.
Dit was een extra deugdman dus.

Dorothé
 
Die Pfizer-boot (Titanic) is niet een ark, hoor. De ark was juist bedoeld om de laatst overgebleven niet-gemodificeerde levensvormen te laten overleven met als doel elders op de wereld een nieuw begin te maken. Ik zie het zo: de nieuwe 'vloedgolf' is een bewustzijnsvloedgolf en de 'ark' is bedoeld voor diegenen die gaan surfen op deze golf!

Mike
 
Die zijn alleen maar bezig met 'discriminatie' van vrouwen, homo's/transgenders, moslims, kwetscreolen die zich storen aan Zwarte Piet en andere linkse beroepsslachtoffers.

Mike
 
Huisregels ? Het is een winkel met openbaar karakter. Maw geen huisregels. Als ie huisregels wil, moet ie zijn boel sluiten en enkel op afspraak werken.
 
Huisregels ? Het is een winkel met openbaar karakter. Maw geen huisregels. Als ie huisregels wil, moet ie zijn boel sluiten en enkel op afspraak werken.
Ja, dat klopt juridisch gezien zeker. Alleen ik ga daar geen energie aan verspillen aan die mensen. Ik heb mijn poot stijf gehouden en ben naar buiten gegaan.

Dorothé
 
Natuurlijk, klopt, en nooit meer naar binnen, en ik had mijn vader er ook naar buiten gesleurd.
 
Mijn vader had geen keuze. Hij heeft een tijdje geleden daar een bril gekocht en die zat niet lekker. Dus hij moest helaas daar wel terug gaan. Ik wil echter de zaken voor hem niet vermoeilijken omdat ik mijn principe heb (en weet dat het waar is).

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.738
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan