Red de schapen!

Nu weten we definitief waar Joost Niemoller staat. Dit is dus de staat van progressief rechts. Maar op deze manier komen we er wel snel van af, nu die lui van GS, TPO en DDS ook nog!

Mike
 

Ik dacht in eerste instantie dat hij het moet serieus meende. Na een blik op zijn Twitter blijkt toch dat hij wel in Corona gelooft heb ik de indruk. Hij is zelf zo te lezen in elk geval erg blij met zijn prikje.
 
Ik dacht in eerste instantie dat hij het moet serieus meende. Na een blik op zijn Twitter blijkt toch dat hij wel in Corona gelooft heb ik de indruk. Hij is zelf zo te lezen in elk geval erg blij met zijn prikje.
had ik niet gedacht, hij is altijd redelijk kritisch :unsure::rolleyes:
 
Geen waanzin zo groot of vrouwen vallen er voor. Een treffend voorbeeld van het volginstinct dat het wint van het zorginstinct, de evolutionaire vrouwelijke tragedie.

Mike
 
Het is een IQ-test, geen virus. Laat ze maar het vaccin nemen, zijn we van die idioten ook verlost!

Mike
 
Ik weet niet zeker of deze al is gepost, maar ik vind hem treffend. Mensen zijn niet boos op jou maar op zichzelf, jij bent slechts de spiegel en ze zien de persoon die ze zouden willen zijn.
E0BA3D3D-C2E2-4012-98B1-5BE440BB4F92.jpeg
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.820
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan