Red de schapen!

Loop je hier nu grapjes te maken of hoe zit 't, Mike ?
Ik ben onlangs aanwezig geweest bij twee van je lezingen, en vond het heel interessant en leuk .
Maar heb nu in een paar topics steeds hele vrouwonvriendelijke opmerkingen van jou gezien, valt me echt heel erg tegen . Ik weet niet of het je opgevallen was, maar zeker de helft, of misschien wel meer dan de helft van het publiek tijdens die lezingen bestond uit vrouwen . En nu zet je ons hier weg als een stelletje achtergebleven idioten die eigenlijk niet eens stemrecht zouden moeten hebben .
 
Loop je hier nu grapjes te maken of hoe zit 't, Mike ?
Ik ben onlangs aanwezig geweest bij twee van je lezingen, en vond het heel interessant en leuk .
Maar heb nu in een paar topics steeds hele vrouwonvriendelijke opmerkingen van jou gezien, valt me echt heel erg tegen . Ik weet niet of het je opgevallen was, maar zeker de helft, of misschien wel meer dan de helft van het publiek tijdens die lezingen bestond uit vrouwen . En nu zet je ons hier weg als een stelletje achtergebleven idioten die eigenlijk niet eens stemrecht zouden moeten hebben .
Met je eens
De vrouwen op het forum negeren het inmiddels.
Ik laat het ook bij de persoon zelf.
 
Vrouwenhater.
Alleen die feminazis die denken wat te zijn, ik heb er in het kampement weer 50 nieuwe, zitten altijd wel een paar bij die denken gelijk te zijn .... Die worden dan ook gelijk behandeld als man, de storm baan op met 30 kg op de rug en net zolang tot ze binnen de tijd zitten of zeikers als ze zijn.... Opgeven...Na 2 keer hoor je ze niet meer🤣🤣🤣
 
Alleen die feminazis die denken wat te zijn, ik heb er in het kampement weer 50 nieuwe, zitten altijd wel een paar bij die denken gelijk te zijn .... Die worden dan ook gelijk behandeld als man, de storm baan op met 30 kg op de rug en net zolang tot ze binnen de tijd zitten of zeikers als ze zijn.... Opgeven...Na 2 keer hoor je ze niet meer🤣🤣🤣

Zit Corrie op de stormbaan?
 
Loop je hier nu grapjes te maken of hoe zit 't, Mike ?
Ik ben onlangs aanwezig geweest bij twee van je lezingen, en vond het heel interessant en leuk .
Maar heb nu in een paar topics steeds hele vrouwonvriendelijke opmerkingen van jou gezien, valt me echt heel erg tegen . Ik weet niet of het je opgevallen was, maar zeker de helft, of misschien wel meer dan de helft van het publiek tijdens die lezingen bestond uit vrouwen . En nu zet je ons hier weg als een stelletje achtergebleven idioten die eigenlijk niet eens stemrecht zouden moeten hebben .

Met je eens
De vrouwen op het forum negeren het inmiddels.
Ik laat het ook bij de persoon zelf.


https://www.fatsforum.nl/threads/spiritualiteit-met-beide-benen-op-de-grond.2772/#post-102640
 
Dankjewel Heks
Intuïtief voelde ik zoiets aan, anders was ik allang weg geweest op dit forum.
Dingen zijn niet altijd wat ze lijken.
Ook woorden niet, die we gebruiken.
Ik heb zelf best veel ervaring met het onderbewuste, zelfs lezingen over gegeven, in het verleden.

Fijn dat je er weer bent, Heks
Dit forum heeft je nodig voor de balans.

@ Mike
Een top artikel!
Amen
 
  • Leuk
Waarderingen: Heks
Ik weet niet of het je opgevallen was, maar zeker de helft, of misschien wel meer dan de helft van het publiek tijdens die lezingen bestond uit vrouwen . En nu zet je ons hier weg als een stelletje achtergebleven idioten die eigenlijk niet eens stemrecht zouden moeten hebben .

Ik weet niet op je is opgevallen, maar jullie vrouwen komen altijd naar lezingen gegeven door MANNEN. Wie zijn hier nou de leiders en wie de volgers? Als je een land, een volk en een cultuur laat leiden door volgers krijg je tirannie, omdat macht niet gekoppeld wordt aan verantwoordelijkheid.

Mike
 
Dankjewel Heks
Intuïtief voelde ik zoiets aan, anders was ik allang weg geweest op dit forum.
Dingen zijn niet altijd wat ze lijken.
Ook woorden niet, die we gebruiken.
Ik heb zelf best veel ervaring met het onderbewuste, zelfs lezingen over gegeven, in het verleden.

Fijn dat je er weer bent, Heks
Dit forum heeft je nodig voor de balans.

@ Mike
Een top artikel!
Amen
Vergeet niet. Mike heeft ook al vaker gezegd dat soort gedrag wat vrouwen vertonen alleen maar zijn gang kan gaan als de mannen niet sterk genoeg zijn om ze de kop in te drukken. te veel low test "mannen" hebben we deze samenleving.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.704
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan