Recepten

Webmaster

New member
Zijn de recepten van het boek : " oersterk koken van R. De Leth " goed te gebruiken om op deze manier te eten? Wie weet hier iets over te vertellen?

Fijne avond

 
Heerlijke chocomelk

Melk koken

Cacaoboter, Keltisch zout, beetje zwarte peper, cacaopoeder en een klein beetje honing in een glas doen en dan als de melk nog heet is langzaam schuddend goed roeren zodat alles goed oplost.

Krijg je een heerlijke en gezonde chocomelk.Je kunt er ook room bij doen.

Ik maak het ook wel eens van zure melk. Ook heerlijk.

Deze maanden van het jaar verzuurd de melk gewoon sneller. Als ie maar lang genoeg verzuurd wordt het heel dik.Net yoghurt.Dan laat ik deze nog zeker zo'n twee dagen op kamertemperatuur staan en zet deze dan in de koelkast.

Heerlijk om zo te eten of mijn smoothie mee te maken.De verzuurde melk blijft dan ook heel lang goed.

Zijn er nog meer forumleden onder ons die het zo doen?

 
Quote:
Zijn de recepten van het boek : " oersterk koken van R. De Leth " goed te gebruiken om op deze manier te eten?


Geen idee, ik heb het boek niet gelezen.

Mike

 
Hij is volgens mij een Paleo aanhanger. Wat ik van hem weet, zou ik zeker zijn boek durven gebruiken, wel hier en daar wat verWAPFsen met room e.d. Maar hij is goed op de hoogte van o.a. fytinezuur en acrylamide. Hij weet veel van oosterse geneeskunde, energiebanen etc. Niks mis mee.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.528
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan