• Beste forumleden, we maken nu gebruik van nieuw forum software. Je oude wachtwoord werkt hier niet meer. Klik op aanmelden en dan op de link "wachtwoord vergeten". Je kunt dan je wachtwoord opnieuw instellen.

reactie Adrenanorm 2

G

Guest

Guest
Mike, het lukt me niet te reageren op mijn vorig bericht???

Dus dan maar zo.

Ik heb (zoals altijd) elke 8 dagen hoofdpijnen/duizelingen/nekpijnen gehouden tijdens het slikken van Adrenanorm.

Het enige positieve is dat ik 8 dagen GEEN oogmigraine heb gehad en dat is me ietsje rustiger voel.

Maar nu dus dit....

 

Webmaster

New member
Jij bent al de tweede die niet kan reageren op een bestaande thread. Toch maar eens kijken wat hier aan de hand is.

Jouw reactie kan te maken hebben met de keuze van het product. Ik ken heel veel mensen die dit product gebruikten en hier slecht op reageerden, maar goed reageerden op Adrenanorm. Misschien is het bij juist andersom en reageer jij beter op het andere product.

Mike

 

Angela

New member
Ik herken dit Joy! Ik heb nl. iets soortgelijks gehad. Ik heb een half jaar Adrenanorm gebruikt zonder problemen. Ik voelde me erg goed. Toen ben ik het gaan afbouwen tot nul en ben na een paar maanden weer begonnen. Ik kreeg ongeveer een paar uur nadat ik hem ingenomen had lichtflitsen een soort van als je te lang in lamp gekeken hebt en dan al die lichtstralen bleven maar schitteren en met in het midden een zwarte vlek. Ik dacht dat ik onwel werd en ben in de winkel op mijn hurken gaan zitten. Ik voelde me ook erg afwezig en bang. Mijn dochter heeft drinken voor mij gehaald en ik heb geprobeerd zo rustig mogelijk adem te halen. ZOdat het niet verder in hyperventilatie zou ontaarden... Het was na een uur ongeveer weer over, maar het heeft zoveel met mij gedaan dat ik nooit meer een Adrenanorm genomen heb....

 

Pascal Collard

New member
Dag Angela,

Wat jij beschrijft is dus de aura migraine of oog migraine waar Joy het over heeft... zoek maar eens op... dat is een fenomeen dat niet altijd gepaard gaat met de hoofdpijn-migraine die we allen kennen, en dus komt het voor sommige mensen heel bevreemdend over..

Groetjes, Pascal

 
G

Guest

Guest
Angela, het lijkt mij ook dat je een oogmigraine aanval beschrijft, omdat het na 1 uur weer weg was.

Ik heb die aanvallen vaak en duurt dan ca. een half uur, maar nu is het al uren aan de gang dat ik "raar" zie met flitsen, dat heb ik nog nooit gehad.

Ik durf nu ook de Adrenanorm niet meer te nemen.

Mike, ja misschien is Adrenal beter voor mij, voorlopig neem ik even niks.

 

...........

New member
Misschien is adrenanorm gewoon een te hoge dosis voor jou. Dan zou adrenal nog weleens slechter voor je uit kunnen pakken. Ik ken verder je klachten niet, maar misschien moet je je wel meer concentreren op de schildklier ipv de bijnieren.

 
G

Guest

Guest
Ik heb voor ik dierlijk bijnierextract ben beginnen nemen, ongeveer 6 maanden chinese kruiden genomen die helpen tegen bijnieruitputting.

Ik las dat mijn symptomen overeenkomen met 'kidney yin deficiency' en daarvoor gebruikt men een mengeling van kruiden onder de naam 'Zhi Bai Di Huang Wan'. Ik vond dat het wel hielp tegen mijn nachtzweten. Misschien dat kruiden voorlopig een beter alternatief is voor jou als je Adrenanorm niet goed verdraagt..

 
G

Guest

Guest
Janse, dat vermoed ik ook dat Adrenal helemaal te sterk is voor mij.

Ik doe nu even niks.

lekkerromig, dank voor de tip, ik zal er eens naar zoeken.

Verder las ik dat Ribes Nigrum ook de bijnieren ondersteunt, dus misschien dat eens proberen.

Inmiddels zie ik weer "normaal" maar het was al die uren best eng.

 
G

Guest

Guest
Misschien ook een idee om de capsules te halveren en wat rustiger te beginnen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.163
Berichten
314.009
Leden
7.575
Nieuwste lid
Jeroen Blokzijl
Word vaste donateur van dit forum
Bovenaan