rauwe melk ipv ontbijt en lunch

G

Guest

Guest
Hallo,

Ik ben nieuw hier en heb me uitvoerig voorgesteld in een ander topic. Ik wil graag gezonder gaan leven en wat kilootjes verliezen. Ik ben hier terecht gekomen door op google naar rauwe melk te zoeken. Ik heb een tijd terug een programma gezien over het masai volk. Zijn leven hoofdzakelijk van rauwe melk en vlees en zijn super gezond. Bij ons in de buurt is pas een melktap geopend met rauwe melk:
http://waalheimerfarm.nl/melk-tap-melktap-automatisch.html. Mijn vraag is nu kan ik het ontbijt en lunch vervangen door rauwe melk?

Groetjes
Jelle

 
Ik doe dat ook wel eens een periode. Twee glazen melk 's morgens en je bent voor de rest van de ochtend verzadigd. Met een lepel levertraan en kokosolie heb je een goede basis gelegd voor de rest van de dag.
 
Beker rauwe melk met een geklutste eidooier is voor mij een perfekt ontbijt :D

Thineke
 
Wij hebben jaren geleden 2 weken op rauwe melk en rauw melkse kefir geleefd, dit i.v.m. een amalgaam vergiftiging. Dat ging prima, we hadden totaal geen honger, we hadden alle maaltijden vervangen door deze twee producten. En bijkomend voordeel was dat de klachten verdwenen als sneeuw voor de zon.

Lia
 
Ik zou ook eerder iets van Yoghurt of Kefir er van maken. Dronk ook een paar maanden elke dag ong. een liter rauwe melk ook met gerfermenteerde havermout, maar had toch het idee dat ik het moeilijker verteerde, Bulgaarse yoghurt of Kefir dat brengt toch echt rust in de spijsvertering. Ook zit er dan veel minder lactose in.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.628
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan