Rauw Power zuivel nu verkrijgbaar bij alle EkoPlaza's in heel NL!

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Vandaag bereikte mij het geweldige nieuws dat de rauwmelkse zuivel van Rauw Power nu overal in Nederland verkrijgbaar is bij de EkoPlaza-winkels. Momenteel bestaat het assortiment uit melkkefir, yogurt en hangop van kefit en yogurt. Alle producten zijn rauwmelks van grasgevoerde koeien, wat ook de filosofie hierachter is. In de toekomst zullen nog rauwmelkse boter en room volgen!

Mike
 
De EkoPlaza-winkels zijn van Udea, maar ook andere natuurwinkels kunnen gebruik maken van het aanbod van Udea. Mocht de winkel in jouw woonplaats nog geen Rauw Power in huis hebben, vraag dan of ze het voor jou kunnen bestellen. Dit is een gigantische stap voorwaarts op het gebied van echt voedzame en heilzame voeding en nu zijn jullie, de consument, aan zet om dit tot het succes te maken dat het hoort te zijn!

Mike
 
Ik denk dat ze vooral in Brabant en Limburg dit goed nieuws vinden, want tot voor kort was Rauw Power daar totaal niet verkrijgbaar!

Mike
 
Zeker goed nieuws!
Vraag mij wel af hoe dat zit met de wet. Nu mogen rauwmelkse producten ineens weer wel?
 
Zij hebben veel geinvesteerd in talloze wetenschappelijke tests waarin ze konden aantonen dat het product veilig is en zo een uitzonderingspositie bij de nVWA weten af te dwingen. Bedenk ook dat het een aangezuurd zuivelproduct is en alleen de lage pH al maakt dit 'veilig' volgens de normen gesteld door de voedsel- en warenwet.

Mike
 
Heeft iemand trouwens een idee hoe het zit met voeding of rauwe melk in een koffer die door het rontgenapparaat gaat, op het vliegveld? Deze vraag heb ik al eens eerder gesteld, maar helaas geen antwoord gekregen.

Blijft het in de voeding zitten of wordt de voedingswaarde gewoon wat minder?
 
Het zal geen positieve uitwerking hebben, maar ik heb liever dat soort voedsel dan rommel die al bestraald en wel in de supermarket verkrijgbaar is.

Mike
 
Zijn er in Belgie ook EkoPlaza's? Zo ja, dan zou het dus ook in Belgie leverbaar moeten zijn.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.537
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan