• Beste forumleden, we maken nu gebruik van nieuw forum software. Je oude wachtwoord werkt hier niet meer. Klik op aanmelden en dan op de link "wachtwoord vergeten". Je kunt dan je wachtwoord opnieuw instellen.

Quote, Citaat, Uitspraak.

Lievergezond

Well-known member
Wat me het meest verbaast bij de westerse mens is dat hij zijn gezondheid opoffert om veel geld te verdiennen. Vervolgens offert hij het geld weer op om zijn gezondheid te herstellen. En dan is hij weer zo bezorgd over de toekomst, dat hij niet geniet van het heden, met als gevolg dat hij niet in het heden, maar ook niet in de toekomst leeft. Hij leeft alsof hij nooit zal sterven en sterft terwijl hij nooit geleefd heeft.

Dalai Lama

Lievergezond

Well-known member
Tot je dertigste is je lichaam er voor jou, na je dertigste dien jij er voor je lichaam te zijn. Je lichaam steelt van de toekomst om met de crisis van het moment om te gaan. Jesse van der Velde.

100leven

New member
EVkNzPF.jpg

Mark

Lievergezond

Well-known member
Ik zag net deze tekst ergens staan.
Getikt door iemand die volgens mij toch wel een beetje doorheeft waar we inzitten:
''Ik vind het absoluut geen zware tijd.
Juist doordat het zo licht is, gaan we onszelf zo zwaarmoedig maken.''

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Deze persoon heeft geen idee waar hij/zij over spreekt. Kkinkt als zo'n spirituele wegkijker a la Tijn Touber.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.303
Leden
8.287
Nieuwste lid
Frojank
Word vaste donateur van dit forum
Bovenaan