Nog een diepe kijk:
Quote:
Ziekte van lyme voor een monddode bevolking
19 maart 2013 by Sophia Dijkhuis Vassiliou
Ziekte van Lyme: voor een monddode bevolking
De diagnose is nog maar net gesteld of ik trek alweer op onderzoek uit. De wereld verandert en in de meeste gevallen is dat niet ten goede, hoe hard een groeiend aantal mensen ook zijn best doet. Mijn geschiedenisleraar op het gymnasium zei vroeger altijd dat je verbanden moest leggen. Ik was er niet zo goed in en had maar een mager zesje op mijn eindexamen, maar ik weet nu hoe dat kwam: ADHD-klachten. Maar IS dat wel ADHD of gaat het om iets anders? Alle klachten van mezelf en heel veel anderen bij elkaar opgeteld leveren een interessant geheel op aan informatie. En een voorlopige conclusie, al kan het zijn dat er nog wel een Lyme deel 2 zal komen.
borrelia burgdorferi
borrelia burgdorferi
Toen ik Neerlands enige auto-immuunziekten-arts Paul van Meerendonk mailde met mijn vermeende MS-klachten, schreef die gelijk terug: het kán ook de ziekte van Lyme zijn. Inmiddels is de diagnose gesteld. Ik reageerde verbaasd dat mijn moeder een teek beslist gezien zou hebben. Ik zocht wat informatie op via goeie ouwe reus Google en las gelijk dat heel veel mensen nooit een tekenbeet gehad hebben, maar toch Lyme hebben. Niet alle tekenbeten schijnen zo’n herkenbare roodomrande plek te veroorzaken. Maar er is meer.
Als je de ziekte van Lyme niet meteen herkent of een tekenbeet niet direct rigoreus aanpakt, krijg je langdurige klachten: misselijkheid, eindeloze vermoeidheid, stijve spieren, last van geprikkelde zenuwen, voedselintolerantie, verwardheid, vergeetachtigheid (adhd!), onmogelijkheid om overzicht te houden, neiging jezelf af te zonderen van anderen (autisme!), je onbegrepen voelen, dyslectische klachten zoals moeite hebben met lezen, schrijven en/of rekenen, zenuwtics (syndroom van Gilles de la Tourette), hartkrampen, hartritmestoornissen, vaak grieperig zijn door verminderde weerstand, verslechterende ogen, verlammingen, maagzuur, oude trauma’s die steeds weer terugkeren, hoe vaak je ze ook verwerkt …
Ik herkende deze symptomenlijst gelijk … kijk maar eens op deze website, waar een enorme lijst met ascensiesymptomen staat. Alle klachten die bij de ziekte van Lyme horen, komen erin terug.
Weet je nog wat ik vertelde over het ascensieproces? Het is het proces van bevrijding uit het materialistische en jachtige slavenbestaan. Je wordt je ervan bewust dat je voor de gek gehouden wordt door de overheid, de grote bedrijven, de farmaceutische industrie, het monetaire systeem en de hele rest en je bevrijdt jezelf daaruit. Je vindt je passie terug als je geluk hebt en gaat je dan bezighouden met dat waar je die passie voor voelt. Maar niet iedereen vindt zijn of haar passie tijdens of na het ascensieproces! Nogal wat mensen blijven steken in die aanhoudende klachten van vermoeidheid en (zenuw)pijnen. Hoe kan dat?
Dat er een duistere macht is, dat weten we nu wel. Of je ze nu Illuminati noemt, de Elite, de Duistere Dames of nog anders, ze zijn er. En de top van die duistere machten is niet fysiek, maar etherisch. Dit is moeilijk te verwerken voor veel mensen, omdat ze dan de controle kwijtraken over die machten, maar het is nu eenmaal de realiteit. En controle hebben we sowieso niet over ze, dus laat die maar gaan en kom eventjes mee in mijn redenering.
De hersenen
Het ascensieproces begint in je hoofd, want je gaat anders denken. Je intuïtie (rechter hersenhelft, grote hersenen) wordt tijdens dit proces aangescherpt en vaak gaat dat ten koste van het logische redeneren (linker hersenhelft in grote hersenen). Om zichzelf te verdedigen, zeggen veel mensen dan dat je moet VOELEN en niet altijd maar logisch denken. Nu heb ik misschien gemakkelijk praten met mijn hoogbegaafde koppie, maar mijn ervaring daar in die bovenwereld is nu juist dat je logisch en vooral ook kritisch moet blijven nadenken. Je hebt twee hersenhelften gekregen van God en de Godin: probeer ze beide te gebruiken, zo adviseert ook de Koran.
Goed, nu denk je anders dan de meeste mensen, met al die inzichten. Voor de gemiddelde mens ben je een ‘complotdenker’ geworden en dat neem je dan maar voor lief. Enigszins autistische gedachten slaan toe: je hebt helemaal geen trek meer in die mensen, die nog in het oude paradigma leven. Je voelt je onbegrepen en eenzaam en begrijpt jezelf niet eens meer. Waar worden die klachten eigenlijk door gevoed, waar ontlenen ze hun bestaansrecht aan?
Wat dacht je van een opkomende vermoeidheid, constante uitputting zelfs? Je hebt de energie niet meer om met mensen om te gaan of zelfs maar samen te werken, die zo anders denken dan jij. Misschien krijg je last van je gewrichten, je zenuwen, je spieren, je hart of krijg je allerlei pijnen. Zo erg dat je helemaal niet meer kunt werken en in de ziektewet terecht komt. Nog meer isolement, nog meer onbegrip, een hoop trammelant met uitkeringsinstanties die helemaal geen zin hebben om jou van een inkomentje te verzekeren. Je zakt weg in een vermoeide situatie, in onmacht en houdt geen energie meer over om van het leven te genieten. Misschien houdt je relatie het niet en valt je gezin ook nog uit elkaar.
Mijn arts vertelde me direct dat heel veel mensen, die MS lijken te hebben, ALS, fibromyalgie, ME/CVS (vermoeidsheidsziekte) of nog andere auto-immuunziektes, feitelijk de ziekte van Lyme hebben. Al die moeilijk diagnosticeerbare ziektes met ‘vage klachten’ komen bij elkaar in één groot complot zou ik bijna zeggen. Een ingewikkelde ziekte, die veroorzaakt wordt door één klein beestje: de Borreliabacterie. Maar de ziekte van Lyme kan ook veroorzaakt worden door de beet van een steekvlieg, mug of bij, las ik op het internet verder nog en ze kan ook erfelijk of seksueel overgedragen worden.
Tot zover het fysieke gedeelte. Maar ik heb op mijn reizen ook etherische verschijnselen gezien; het gekste dat ik ooit heb aanschouwd: overdracht van een ziekte via etherische robotbijen op bloemen. Inmiddels is dit project ontmanteld overigens. Die bijen vlogen uit en verspreidden IETS via allerlei bloemen naar heel veel naaldbomen: met etherische bacteriën besmette teken! Maar de duistere machten hadden tot voor zeer kort de mogelijkheid om hun etherische gruwelen te materialiseren. Ze hadden daartoe hele systemen aangelegd rondom de aarde, die we een half jaar geleden hebben verwijderd. En dus werden die door etherische robotbijen verspreide teken fysiek. Ze beten je en dan …
Welk stofje gebruiken teken bij hun beet? Histamine, een stof om een opening in je huid te maken, waardoor ze je bloed kunnen opnemen. Histamine in je maagdarmkanaal zorgt voor een verhoogde productie van maagzuur en ook van adrenaline, volgens de Wikipedia. Maar het zijn maar een paar van de klachten, die daardoor veroorzaakt worden. Wat ik verder nog vind bij de meeste mensen die ik behandel, is een grote bak met belladonna, een zwaar gif. Dat wordt druppelsgewijs toegediend aan de persoon in kwestie via een snoertje.
Dit schrijft Mellie Uyldert in haar plantenencyclopedie over de wolfskers (belladonna): … De zwarte bessen van deze plant zijn zeer vergiftig, zoals de naam reeds aangeeft. Ze bevatten atropine [ ...]. Bij vergiftiging wordt dus de pupil verwijd, de keel droog, de pols snel, het gezicht rood. Men geraakt in een opgewonden toestand met deliriën en manieën, hallucinaties en nachtmerries. Deze ontstaan, doordat het vergif het ik gedeeltelijk uitschakelt …
Dus: je wordt bij jezelf weggehaald en je kunt gemakkelijk beïnvloed worden door allerlei informatie. Je bent minder goed in staat die correct te verwerken. Toch zijn een beetje histamine en een paar bakken gif in je etherische lichaam niet voldoende om je ziek te maken. Er moet ook op het fysieke niveau iets gebeuren. In het geval van Lyme is dat die bacterie en die komt nu vaker voor, doordat er zich ruim een decennium geleden daadwerkelijk een temperatuurstijging voordeed. Die zorgde ervoor dat de bacteriën enorm in aantal toenamen.
Wat doet nu die bacterie in je systeem, waardoor je zoveel klachten krijgt?
De Borreliabacteriën poepen en plassen overal en ergens in je lichaam. Verder bijten ze je overal. Met al die uitscheiding die kleine infecties veroorzaakt, blokkeren ze allerlei verbindingen tussen je hersencellen, waardoor je dyslectische klachten krijgt, je minder kunt concentreren, je geheugen verzwakt enzovoort. Om te kunnen poepen, eten ze ook: jouw vitamines, mineralen, enzymen, sporenelementen en andere belangrijke ingrediënten van je lichaam. Dan gaan ze verder je lichaam door. Je krijgt maagklachten en daardoor voedselintolerantie, kunt niet meer goed tegen lawaai en mensenmenigtes, je zenuwen en spieren willen niet meer zo goed, je wordt traag en raakt verlamd, oververmoeid, je ziet minder goed …
Geen ascensieklachten, maar de ziekte van Lyme. Een ziekte die is uitgevonden om je lam te leggen in het geval je kans ziet om jezelf te bevrijden uit het slavenbestaan en uit de leugens van de overheden op deze planeet. Want vrije zielen, daar houden Delilael en haar duistere slaafjes niet zo van.
Nog een hamvraag: is er ook iets te doen tegen de ziekte van Lyme?
Gelukkig kan ik deze vraag positief beantwoorden. Ik ben zelf geen arts of therapeut, maar genezer. Ik zie dus alleen wat er gebeurt in het etherische lichaam en pluk die dingen eruit, die daar niet horen. Dat wat er wél hoort maar weg is, vul ik weer aan. Afhankelijk van de klachten die je hebt, kun je orthomoleculaire geneesmiddelen nemen in heel hoge doses. Die grijpen de bacteriën bij hun kladden en herstellen de infecties die zij veroorzaakt hebben en waar je last van hebt. Maar het is ook nodig om de bacteriën uit het etherische lichaam weg te (laten) halen. Doe je dat niet, dan kúnnen klachten altijd weer terugkomen. Het is een chronische ziekte, die ingewikkeld in elkaar zit en een enorme impact op je systeem heeft. Verwacht daarom niet dat het heel snel weer genezen zal zijn.
Over mezelf kan ik het volgende zeggen: ik vertelde al dat ik het afgelopen jaar zo ziek werd, dat ik altijd uitgeput was, me ellendig voelde en aan mijn heupen en schouders begon te verlammen. Mijn ogen werden steeds slechter en mijn geheugen deed niets meer. Mijn huisarts weigerde medewerking te geven, door me door te sturen naar het ziekenhuis en dus ging ik mezelf steeds meer healings geven. Ik haalde tonnen en tonnen aan gigantische objecten uit mezelf, maar de ziekte bleef sneller verergeren dan dat ik er iets tegen kon doen. Uiteindelijk kon ik afgelopen januari opeens toch weer lopen en ik was een stuk minder vermoeid. De rest van de klachten is nog niet verbeterd, maar ik weet dat ook dat zal gebeuren.
Ik gebruik naast de healings orthomoleculaire geneesmiddelen, omdat de genezing anders erg lang duurt. Ik denk, zoals ik de situatie nu zie, dat beide zaken nodig zijn om deze ziekte uit je systeem te kunnen bannen en ben erg blij dat het toch mogelijk is om er iets aan te doen.
©Sophia Dijkhuis 2013 - http://nieuwetijdskinderen.wordpress.com - www.goudenera.nl
http://nieuwetijdskinderen.wordpress.com/2013/03/19/ziekte-van-lyme-voor-een-monddode-bevolking/