QAnon

Interessante discussie hier op fatsforum:)

Dat de maan een soort satelliet zou zijn, dat wil er bij mij nog niet in.

De maan, aarde, sterren en het universum hebben al vanaf jongs af aan mijn interesse gewekt en heb bijzonder veel gelezen hierover.

Betreft de maan staat het voor mij vast dat dit onmogelijk een natuurlijke satelliet is. Een aanrader op dit gebied is het boek Het Mysterie Van De Maan van Alan Butler die ook een website over heeft van de Engelse versie Who built de moon en verbaas je over feiten zoals omvang, afstanden m.b.t. de zon en aarde, rotatiesnelheid, leeftijd, massa en bepaalde eigenschappen zoals dat de maan waarschijnlijk hol is:




Op 20 november 1969 heeft de bemanning van de Apollo 12 een maanmodule laten crashen op de maan. Het effect van de module veroorzaakte een kunstmatige maanbeving met opmerkelijke kenmerken. De maan vibreerde als een gong, en dat een uur lang. Met de Apollo 14 werd dit weer herhaald. Seismologische apparatuur registreerden dat de nagalm 3 uur en 20 minuten duurde en reisde tot 25 kilometer onder het maanoppervlak. Dit duidt erop dat de kern van de maan erg licht is, of dat het zelfs helemaal ontbreekt.




Tim
 
En we nu toch in de sfeer zitten heb ik veel inspiratie opgedaan uit een van de eerste boeken die ik hierover heb gelezen n.l. Buitenaardse beschaving van Stefan Denaerde die claimt twee dagen meegereisd te zijn in een ruimteschip behorende tot een beschaving van de planeet Iarga. Ongeacht of dit waar is of niet, is hetgeen hij 40 jaar geleden heeft verteld ook nu nog actueel.

Hierbij zijn historisch en nostalgisch interview:



Tim

 
Geloof wat je wil, Tibo, ik.ben vooralsnog niet overtuigd van de theorie dat de maan kunstmatig is.

Over de planeet Larga en 'Keylontic Science' heb ik reeds in 2012 een discussie gehad met voormalig forumlid Dennis:



Mogelijk berust KS wel degelijk op disinfo en is het een pseudo-spirituele manier om je te laten geloven in ‘eenheidsbewustzijn’ zodat je vrijwillig kiest voor een nieuwe wereldorde. De powers-that-be willen maar wat graag dat de mens zich vrijwillig onderwerpt aan onderdrukking en slavernij, terwijl hij/zij het idee heeft in volledige vrijheid te leven.

Ik zal wel heel erg wantrouwig overkomen maar ik krijg ook jeuk als ik dit lees:



Alleen wil ik de horizon verbreden door te vermelden dat er ook een spiritueel-correct voorbeeld van communisme mogelijk is, zoals op de planeet Iarga, wat ik eerder op het forum aangaf.



Allereerst: Waar ligt Larga? Zijn er foto’s van? Waarop baseer je het bestaan van een dergelijke fictieve planeet? Ten tweede zie ik ook dit als een pseudo-spirituele manier om mensen communisme aan te praten. Nu wil het toeval dat de powers-that-be een communistische nieuwe wereldorde voor ogen hebben op basis van centralisering van de macht. Opnieuw zie ik dat er vanuit de spirituele wereld op slinkse wijze wordt aangestuurd op vrijwillige overgave aan een systeem dat in werkelijkheid staat voor onderdrukking van de vrijheid van bewustzijn (onze enige en werkelijke vrijheid), terwijl de goedgelovigen ‘hallelujah’ roepen en denken dat het een betere wereld is.

En:



Zo langzamerhand wordt mij wel duidelijk dat die hele KS wel degelijk spiritueel darwinisme is. Deze zin van jou spreekt boekdelen:



Het doel was om ieder volk zijn eigen kwaliteit/specialiteit te laten uitwerken zodat deze later samengebracht kunnen worden tot een compleet mens die in staat is om tot ascensie over te gaan.


Dit klinkt verdacht veel als het gedachtengoed van de New Age-beweging die door de powers-that-be als spiritualiteit vermomd als religie is uitgezet. Op het moment dat er gesproken wordt over de vereniging van de complete mensheid denk ik meteen: New World Order.

Begrijp me goed, ik zou niets liever zien dan dat de mensheid 1 werd, maar dan wel met behoud van de eigen, unieke identiteit (lees: cultuur, landsgrenzen) en uiteraard respect voor elkaar op basis van samenwerking i.p.v. tegenwerking.

Met z’n allen 1 ras worden is centralisering en iedere beweging die dit propageert is in mijn ogen bij voorbaat verdacht. We moeten zeer alert zijn op disinformatie, ook in spirituele kringen. In de hele samenwerking worden zaadjes uitgezet in bewegingen en stromingen die ogenschijnlijk elkaars tegenovergestelde zijn. De list is te herkennen als je kijkt naar wat ze met elkaar gemeen hebben. Denk aan communisme en fascisme, die uiteindelijk allebei uitgaan van centralisering van de macht, die toebehoort aan een kleine elite die de massa onderdrukt.

In 2011 schreef voormalig forumlid autumn dit:



Ook bestaat er een andere vorm van communisme die zo zuiver in elkaar steekt dat elke vorm van democratie die wij ons kunnen voorstellen, hier nog een puntje aan kan zuigen. Het is niet het communisme dat slecht is, maar de uitvoering door een spiritueel-onvolwassen volk. Het communisme is hier op aarde misbruikt, daarom heeft het helaas zo’n slechte naam gekregen. Ik heb thuis een boekje over de hoogontwikkelde buitenaardse beschaving Iarga. Als je leest hoe hun vorm van communisme tot manifestatie wordt gebracht, dan wens je niks anders dan een enkele reis richting Iarga!

Hier lees je een korte opsomming van de highlights van het boek:

http://home.kpn.nl/hasibu/iarga.htm

De Iarganen waren overigens ook omnivoren. Je kunt in het boek prachtig lezen welke vormen van landbouw en veehouderij ze er op na houden. Wil je meer weten, check dit boek. Het is werkelijk geniaal!!

Zie je niet hoe je erin geluisd wordt op basis van New Age 'spiritualiteit'? I smell bullshit!

Mike
 
Mooi om te zien dat hier al aandacht aan is besteed en het is inderdaad belangrijk kritisch te blijven.
Neemt niet weg dat veel van de informatie die gegeven is in het boek mijn perspectief toch wel heeft doen verbreden en hoe primitief wij eigenlijk nog zijn. Daarnaast, ongeacht of het dus waar is wat hij schrijft of niet, is het een interessante afspiegeling van waar onze beschaving zich nu bevindt.

Tim
 
https://www.naturalnews.com/2018-09-23-emergency-report-signed-executive-orders-reveal-trump-is-planning-mass-arrests-military-tribunals-for-deep-state-traitors-like-comey-clinton-and-obama.html

https://www.real.video/5838929768001

Tim
 
Mooi om te zien dat hier al aandacht aan is besteed en het is inderdaad belangrijk kritisch te blijven.

De Duivel kent vele gedaanten. De Amerikaanse Republiek waarvoor de Patriots vechten is voor een minimale overheid met maximale burgervrijheden, op basis van vrijemarktkapitalisme i.p.v. crypto-marxistisch centraal geleid monopoliekapitalisme. Dat is het tegenovergestelde van het communistische ideaal van Larga, waar deze fantast met een overactieve verbeelding op uitkomt.

Ik vind het verbazingwekkend hoe snel ook op dit forum mensen belanden in 'woo woo land' zodra het onderwerp van buitenlands leven ter sprake komt.

Mike
 
Het is niet het communisme dat slecht is, maar de uitvoering door een spiritueel-onvolwassen volk. Het communisme is hier op aarde misbruikt, daarom heeft het helaas zo’n slechte naam gekregen.



https://www.dotcomnieuws.com/bewustzijn/hoe-tirannie-minstens-100-jaar-vermomd-is-als-vooruitgang-mensenrechten-en-burgerrechten/

Mike
 
En weer een heerlijk helder stuk van Harriët op WantToKnow
https://www.wanttoknow.nl/politiek/de-grote-machtsverschuiving/
 
Isaac Green heeft niet meer zo'n grote waffel over QAnon. Ik check regelmatig op negatieve disinfo over Q, maar het is verdacht stil daar...

Mike
 
Over bovenstaande video's:

YT geeft deel 2 een waarschuwing ('niet voor iedereen geschikt') en embedt de video's niet. Kijken dus!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.269
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan