pukkels na kefir/kwark

IlseS

New member
Is er iemand (Mike ??) die me iets kan vertellen over de pukkels die ik krijg na het drinken van de rauwe melkse kefir en kwark ( van de Annaboerderij). Het doet heel goed voor m'n buik, maar ik lijk wel een 16 jarige puber. Ik nam in de ochtend een bakje van de kwark en in de middag 1 of 2 glazen kefir.

Alvast bedankt,
IlseS
 
Misschien reactie op koemelk? Heb je van andere koemelkproducten ook last?
Helaas krijg ik na het eten van koemelkproducten ook altijd een puistenkop. Gelukkig gaan de schapenproducten wel goed!
 
Wat Muis zegt. Ontgifting!
Zelfde hier gehad. Na een groot aantal leverreinigingen is het over gegaan en nooit meer teruggekomen.
 
Ontgiften of overbelasten met een voedingsmiddel dat het lichaam (nog) niet aankan?
Ik denk eerder het tweede, dan eerst je lichaam aansterken, daarna verder kijken.

Eén glas kefir is mogelijk al genoeg voor de positieve effecten voor je buik, zonder de pukkels.
 
Dank jullie wel voor de reacties. Ik denk dat ik de leverreinigingen dan eerst maar goed ga oppakken. Ben nu met 1 glas kefir verder gegaan, maar nog steeds pukkels. Dus eerst maar de leverreiniging, dan verder met de kefir!!!!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.514
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan