Propaganda

Iran was the only government in the world that actually intervened to stop the US/UK-backed Zionist genocide in Gaza

They targeted Nevatim airbase in the entity—the key military node for the annihilation of Gaza—during Operation True Promise

As Max Blumenthal pointed out, this was the moral equivalent of bombing the train tracks to Auschwitz during the Holocaust, something the Allies never did but could have - easily

The world is upside down. Everything we are told is not just a lie, but the inverse of the truth

Mike

1 van de ergste dingen van die coronacrisis was de uitholling van het solidariteitsprincipe bij mensen door snode figuren:
de goodwill van mensen om zich te verbinden met de gemeenschap werd op een duivelse manier uitgebuit (gepropagandiseerd, zo te zeggen, via brainwashing en volgens maffiose tactieken -daarbij gewetenloos inspelend op de inherente goedheid van mensen om zich in te enten omwille van anderen):

''je vaccineert voor een ander''.

Uit het interview met Maria-Louise Genet (hier https://www.fatsforum.nl/threads/iatrogenie-schade-door-medisch-handelen.4737/page-2#post-630867 meer daarover) vond ik het volgende een sterk punt van haar persoonlijk:

dat ze zei dat in de bijsluiter (''op pagina 4'') juist letterlijk stond geschreven dat je die prik alleen moest nemen voor persoonlijke bescherming (en anders dus niet impliceert zij).

Vooraf:
ze schept in de eerste zin het contrast met de business waar ze nu (kennelijk) in zit:
orthomoleculaire geneeskunde:

“...dus ik heb eigenlijk minder moeite met dit onderwerp [orthomoleculaire geneeskunde] om dat bij mensen door te laten dringen dan de vaccinaties.

Dat is echt eigenlijk veel moeilijker omdat daar ook zo goed decennia lang marketing technisch mensen is wijs gemaakt dat je dat voor een ander doet en dat heel veel mensen eigenlijk uit liefde voor hun medemens zo dacht:
‘Ik doe toch maar mee.’

Zonder te weten dat er letterlijk in de bijsluiter staat dat je het helemaal niet voor een ander mag doen.
Staat gewoon op pagina 4 dat je het alleen voor eigen gebruik om jezelf te beschermen mag innemen of mag laten toedienen.”

Klinkt als een open deur als ik dit zo zeg voor mensen die de schadelijkheid van de vaccinaties allang als kwalijk ervaren en die niet geloven in de virusinfectietheorie:

maar Genet geeft in dit interview wel handvatten in de communicatie met gebrainwashten:

dat zelfs de officiele bijsluiters alleen het persoonlijke gezondheidsbelang als leidend principe voor vaccinatie noemen en niet dat van de kudde.

Timestamp in het interview waar ze dit zegt:

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.698
Leden
8.704
Nieuwste lid
BertNijmegen
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan