Progressief rechts

Ashley St. Clair is one of the biggest free speech HATERS in right-wing media.

Years ago she called me because I retweeted @NickJFuentes.

She told me that any interactions with Nick would get me blacklisted in all conservative circles.

Nothing pisses me off more than people who tell me I can’t interact with other people or can’t say certain things.

This is what LIBERALS do.

Mike

Wat zou Jezus doen? Hij zou pedofielen absoluut NIET vrijuit laten gaan. Maar veel hedendaagse christenen doen dat graag. Niet toevallig zijn dit vrijwel dezelfde christenen die ook genocide op kinderen in Gaza steunen. Dus hoe afschuwelijk het ook lijkt, je hebt nu "pro-Christus" en "pro-gelovige" mensen die in feite genocide en pedofilie steunen, maar die ook naar de kerk gaan en in de Bijbel geloven. Probeer het eens te begrijpen, als je kunt...

Wat zou Jezus doen? Hij zou pedofielen absoluut NIET vrijuit laten gaan. Maar veel hedendaagse christenen doen dat graag. Niet toevallig zijn dit vrijwel dezelfde christenen die ook genocide op kinderen in Gaza steunen. Dus hoe afschuwelijk het ook lijkt, je hebt nu "pro-Christus" en "pro-gelovige" mensen die in feite genocide en pedofilie steunen, maar die ook naar de kerk gaan en in de Bijbel geloven. Probeer het eens te begrijpen, als je kunt...

Er wordt wel niet bijgezegd dat die eigenlijk een toevoegsel was aan cryptocurrency GENIUS Act and a defense funding bill.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.593
Leden
8.684
Nieuwste lid
elisabethsmitberkhout@gma
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan