Progressief rechts

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Onderstaande tweet-uitwisseling geeft perfect waarom ik niet langer meer artikelen publiceer op dit forum van TPO, DDS en GS:









Mike
 
GS is nu ook staatsroeptoeter, ik kijk af en toe nog even of ik me niet heb vergist, maar het blijkt telkens dat ik me niet heb vergist.
 
TPO en DDS zijn geen haar beter. De COVID-ellende leert ons precies wie waar staat!

Mike
 
Tja het zijn eigenlijk hele mooie tijden wat dat aangaat! Je leert de outlets en de mensen daarachter echt kennen.

Ook UP! Network is wat mij betreft gigantisch door de mand gevallen!

Vorige jaar zijn een aantal ijzersterke items vanuit die club gekomen. Items waarbij diep werd gegraven om daadwerkelijk het onderste uit de kan te halen voor wat betreft het analyseren van data. Dit jaar met het hele COVID gezwam lijken ze echter totaal vergeten te zijn hoe dit alles ook alweer ging, en de data van het RIVM en de politiek zijn amper onder een vergrootglas gelegd. Ook deden een aantal vazallen zoals Kim Boon lekker mee in het opkloppen van de sfeer en het verspreiden van misinformatie. Diezelfde Kim Boon propageert nu trouwens ook het hele #Ikdoewelmee verhaal.
 
Dan vraag ik me af of FvD ook door de mand aan het vallen is. Met de vorige verkiezingen dacht iedereen het licht gezien te hebben voor wat betreft Baudet. Nu staan ze volgends de peilingen weer bijna onderaan. Kloppen de peilingen gewoon weer niet? Als bestaande overheidsstructuren omvallen, dan valt FvD misschien ook wel. Ik vond het in elk geval bijzonder om te zien.
 
Altijd hetzelfde patroon: zwakke betamannen die allianties aan gaan met zogenaamd 'rechtse' vrouwen (conservathots). Vervolgens daalt het niveau razendsnel. Vrouwen zijn geboren marxisten, er bestaat niet zoiets als een 'rechtse' vrouw omdat ze van nature collectivistisch zijn (links-progressief) en niet individualistisch (rechts-conservatief).

Mike
 
FvD gaat een MONSTERZEGE behalen bij de volgende verkiezingen. De peilingen kloppen niet. Na het debakel met Henk Otten is Baudet duidelijk een conservatief-rechtse koers ingeslagen, het was Otten die de progressief-rechtse mol was in hun gelederen (met nog een paar beta's in hun midden, die de wijk hebben genomen met Otten). Dit is wat NL nodig heeft. Het kan best zijn dat NL dit nog niet helemaal door heeft, maar met de aanstaande onthullingen die op stapel staan zal hier snel verandering in komen.

Mike
 
Daar kunnen we ook aan toevoegen dat Otten een track record heeft in dissonantie veroorzaken bij nieuwe politieke bewegingen.

Deze man is actief geweest bij de LPF, en ook de PVV voordat hij naar FvD kwam. Zijn eigen beweging heeft nauwelijks draagkracht. Niemand heeft het erover.
 
Progressief rechts is gewoon een light versie van links. Het is gewoon een stuk toegankelijker en aantrekkelijker met een vleugje speelsheid, en wat losser, en met ietsje meer gezond verstand dan links. Tis vooral een politieke richting die de 'moderne' man aantrekt. Maar uiteindelijk is het onderdeel van dezelfde ziekte...

Wat mij betreft zijn GS, TPO, DDS, en UP! ook besmet met het "media-virus". Inclusief al die nihilistische PVV types die ook mondkapjes beginnen te dragen... zoals die Henk Bres... sjonge jonge.

Kevin
 
Tja FvD? Ik weet het nog steeds niet zo met die Thierry. Op dit moment denk ik dat die hele politiek een poppenkast is en dat
geen enkele partij te vertrouwen is.

 
@sampjes
ik denk de hele tijd aan de post met het rood gekleurde binnenhof. Ik zie sindsdien ook bv de sgp idiote dingen doen. Tenminste, ik zie bijna niets, want ik volg het op dit moment niet, maar van wat ik nog wel meekrijg. Ik denk dat dat is in het kader, op de politiek moet je niet vertrouwen, het volk moet het zelf doen of zoiets
en een poppenkast is het sowieso. Want voor wie zijn die debatten? Voor wie zijn al die mooie toespraken/monologen? De zaal is leeg op wat snakespelende mensen na (als dat spel nog op de moderne telefoon zit)
 
Want voor wie zijn die debatten? Voor wie zijn al die mooie toespraken/monologen?

Ja dat is dus ook nogal vreemd want ik zag een filmpje van een wettenbundel 20/21 waar de Covid19 wet al in was opgenomen? Denk je dat iemand zoals Hiddema dat niet wist? En nu zogenaamd vergaderen over de spoedwet? Ik vertrouw geen enkele politicus. Allemaal voor de buhne. Ik geloof ook niet dat FvD tot de Nederlandse tak van Q behoort.
 
Progressief rechts, is dat zoiets als conservatief links ?
Het is een zelfbedachte term, Herr Sens. Er bestaat geen conservatief links (meer), links is volledig naar de communistische flank getrokken en domineert nu al enkele decennia in de cultuuroorlog waar we nog steeds in zitten. Hierdoor heeft het progressieve gedachtegoed ook rechts weten te infecteren, vooral bij rechtse millennials die opgegroeid zijn in een progressief wereldbeeld en mensbeeld. Vandaar mijn term 'progressief rechts'. Hier in NL zijn de voorbeelden reeds genoemd in dit draadje: GeenStijl, The Post Online, De Dagelijkse Standaard, UP! Network. Ze zijn onderdeel van het probleem, niet de oplossing. Als het puntje bij het paaltje komt volgen ze nl. toch altijd weer braaf de politiek correcte partijlijn van links.

Mike
 
Denk je dat iemand zoals Hiddema dat niet wist? En nu zogenaamd vergaderen over de spoedwet? Ik vertrouw geen enkele politicus. Allemaal voor de buhne. Ik geloof ook niet dat FvD tot de Nederlandse tak van Q behoort.
Dit zegt helemaal niets natuurlijk. Als de agenda van gecontroleerd fascisme eerst dient te worden uitgerold om ons ervan te doen doordringen dat vrijheid BEVOCHTEN moet worden, dan komt de glansrol van Hiddema pas na de verkiezingen van 17 maart als Minister van Justitie. Tot die tijd doet hij of zijn neus bloedt en geeft hij zijn tegenstanders de illusie dat hij een oude man is die ze niet hoeven te vrezen.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan