Primitieve volken - veel tandbederf?

Gadsie

New member
Ik lees nu nutrition and physical degeneration.

Quote:
Only 2.3 teeth out of each hundred examined were found to have been attacked by tooth decay


Is dit niet vrjj veel? Als een mens 32 tanden heeft betekent het dus dat er gemiddeld 2.3 gaatjes waren per 3 personen.

 
2.3 tanden op de honderd tanden of op de honderd mensen? Want zover ik weet hebben niet 1 op de 3 mensen om mij heen tandbederf.

 
2,3 tanden op de honderd tanden die hij had onderzocht. Dat levert een percentage op van 2,3%. Moderne westerse bevolkingen kennen vaak meer dan 99% tandbederf. Het is om deze reden dat Price in eigen land geen bevolkingsgroepen kon onderzoeken die min of meer gevrijwaard waren van tandbederf.

Mike

 
Vind dit soort topics alleen maar beter om, ook al is het maar kort.

Google legt toch vrijwel alles vast wat hier geschreven wordt en zo worden mensen die hier terecht komen met harde maar onvermijdelijke feiten op hun neus gedrukt.

De vraag is of mensen die hier terecht komen in hun slachtoffermentaliteit zullen blijven hangen of echt actie gaan nemen, maar dat kunnen wij niet voor ze doen, dat moeten zij zelf doen en ook willen, daar ontbreekt nou juist vaak aan.

https://www.fatsforum.nl/topic/waar...ezondheidsproblemen-vaak-niet-geholpen-worden

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.528
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan