Primeur: "Genees tandbederf" van Ramiel Nagel te bestellen bij Succesboeken

Hhhèhè!, ik ben al bijna weer jarig ;) ook besteld! heel benieuwd, al heb ik al veel in het Engels gelezen.

 
15 februari, ik overdrijf graag... :) Had dit boek voor mijn verjaardag gevraagd, omdat het ieder moment kon uitkomen, vandaar.

 
Ik begrijp dat Nagel verder borduurt op het werk van Weston Price? Staan hier dan voor ons veel nieuwe dingen in vraag ik me af?

 
Quote:
Ik begrijp dat Nagel verder borduurt op het werk van Weston Price? Staan hier dan voor ons veel nieuwe dingen in vraag ik me af?


Ja en ja.

Mike

 
Ok dus hij gaat verder waar Weston Price gebleven is? Ik vraag het omdat ik mijn scriptie wil schrijven over voeding en daar het werk van Weston Price in wil betrekken en dan is het voor mij interessant als Nagel daar op verder gaat.

 
Ik heb al veelvuldig geciteerd uit het boek op dit forum. Nagel is bijv. niet pro-granen, terwijl Price dit wel was. Nagel is van mening dat als Price op de hoogte was geweest van antinutrienten in granen hij er ook een stuk minder enthousiast over was geweest.

Mike

 
Fijn dat het boek uit is. Ik heb het op mijn boekenlijst gezet en ga hem zelf ook bestellen.

Als je het boek niet ziet staan (3e in rij) druk dan op je toetsenbord eventjes op 'F5', dan wordt de pagina ververst.

Dank weer Mike voor een goed (NL) boek.

Lia

 
Granen zitten o.a. vol fytinezuur en dat is een calciumrover, deze calcium wordt dan onttrokken aan botten en gebit.

 
Gaaf! Kan ik op mijn verlanglijstje voor m'n verjaardag zetten (ook al duurt dat nog wel even) ^^.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.459
Leden
8.646
Nieuwste lid
Marco777
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan