Presentaties (wetenschappelijk) over voeding en gezondheid

G

Guest

Guest
Hey Allen,

De titel lijkt me wel duidelijk, ik ben de afgelopen uren bezig geweest om wat presentaties te verzamelen waar ik al mijn informatie vandaan heb gekregen en dit wil ik graag met jullie delen.

Ik hoop ook dat misschien 1 van jullie nog een leuke presentatie kent of docu wat hier over gaat.

Het is misschien leuk om er een verzameling van allerlei presentaties te hebben die mensen kunnen bekijken.

Het meeste materiaal is behoorlijk wetenschappelijk en zeer informatief, al zeg ik het zelf.

Ik post een link naar mijn youtube kanaal waar ik de presentaties deel. Het zijn er momenteel 29 maar daar komt nog wel verandering in. Het is in ieder geval heel wat uurtjes videomateriaal om te bekijken.

Zo heb ik nog wel 10-15 andere presentaties die niet op youtube staan maar wel op mijn schijf, ik probeer nu een 4 uur durende presentatie op youtube te krijgen over rauwe melk maar ik weet nog niet of dit gaat lukken. Die link plaats ik hier dan wel later nog

Veel plezier met kijken en luisteren ;-)

Presentatie lijst youtube

edit:

ik heb al wel een link, dus als hij klaar is met uploaden dan zou het moeten werken.

Rauwe Melk presentatie

 
Hi Caveman, handig, zo'n verzameling.

Hier heb ik er nog 1 voor je, van mijn favoriet:

 
@Bastiaan

Ah kijk is aan, weer iets te bekijken haha :)

Helaas is de raw milk mislukt, iets wat al verwacht had en is de enige oplossing om deze te splitten in verschillende delen maar daar heb ik nu even geen tijd voor en zin in :) Voeg hem wel toe als het zover is.

 
Guys,

Dank je wel. Video's zijn heel handig en dan onthoud je ook meer omdat er ook een stukje visueel bij zit.

Te gek man. Dit is goud waard.

Meteen ge-bookmarked.Is dit nog Nederlands?

 
Hoe je het beste wetenschappelijke artikelen (over voeding&gezondheid) kan analyseren, het wordt heel leuk verteld (wel in het Engels):



Must-see (ook in het Engels) over vetten, cholesterol, enz.:



 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.773
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan